SUSE támogatás az IBM új, SAP HANA platformhoz fejlesztett megoldásához
A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet bejelentette, hogy a SUSE Linux Enterprise Server for SAP Applications mostantól támogatja az SAP HANA platformot futtató IBM Power Systems rendszereket is.
A SUSE Linux Enterprise Server a Linux rendszerek közül elsőként fut a Power Systems rendszeren, ami lehetővé teszi, hogy az ügyfelek kihasználják az IBM nemrég bemutatott sorozata, a Power System Solution Editions for SAP HANA előnyeit. A megoldásokat a vállalatok testre szabhatják a magas szintű megbízhatósági és rendelkezésre állási elvárásoknak megfelelően.
„Mostantól az SAP HANA alapokon működő, memóriában futó adatbázisokat alkalmazó ügyfeleink is kiélvezhetik azt a gyorsabb adatforgalmat, megnövelt sávszélességet és vállalati szintű megbízhatóságot, amit az IBM POWER 8 kínál számukra. A SUSE Linux Enterprise segítségével pedig megnövelt rendelkezésre állást kapnak, és egyszerűen hozzájuthatnak azokhoz az üzleti információkhoz, amelyet az informatikai szolgáltatásaik megkívánnak” – mondta Vicente Moranta, az SAP IBM Power Systems rendszerekkel foglalkozó üzletágának vezetője.
Az SAP alkalmazásokhoz optimalizált SUSE Linux Enterprise Server rendszert bemutató videó
Kapcsolódó cikkek
- Még nagyobb rendelkezésre állást kínál az SAP-hoz optimalizált SUSE rendszer
- Továbbfejlesztett magas rendelkezésre állási képességek SAP HANA platformon a SUSE-tól
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
- Adattárolás új alapokon a SUSE-tól
- SUSE for SAP: minimális állásidő és maximális teljesítmény SAP rendszereken is
- 8000 felett a SUSE Linux Enterprise Server által támogatott processzormagok száma
- A SUSECon 2014 éves konferencián számos újdonságot bemutattak
- A SUSE Linux Enterprise Server 12 minimálisra csökkenti az állásidőt
- Megjelent az első, SUSE Cloud-alapú hibrid,felhőmegoldás
- SUSE Manager 2.1: Még hatékonyabb rendszerfelügyelet, akár mobileszközről is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.