Jó start volt a Sziget a startupoknak

forrás: Prím Online, 2015. augusztus 18. 15:23

A Sziget leginkább koncertekről és bulizásról szólt. A startupoknak viszont egy ilyen fesztivál a munka ideje és kiváló bemutatkozási lehetőség.

Csúcsot döntött a Sziget látogatószámban a hivatalos statisztikák szerint. A külföldi látogatók többsége a koncerteken kívül elsősorban azért jön el a legnagyobb hazai fesztiválra, mert másfajta kulturális programokat is talál a kínálatban. A programok között a színházi előadások, cirkuszi attrakciók és divatbemutatók mellett a hazai innováció legjobbjai is bemutatkozhattak.

Idén is megmutatták a Sziget szervezői, hogy érdemes bevonni a hazai tehetségeket egy ilyen fesztivál programjába. A második alkalommal megrendezett Európai startuprandevú idén nagyobb helyszínnel és 11 izgalmas hazai alapítású startuppal színesítette a Budapest Launchpad Egyesület által szervezett Design Zone helyszín programját.

 



Az eseményre jelentkezett 40 startup közül a szakmai zsűri még augusztus elején választotta ki a legjobbakat. Így került ki a Szigetre a TEP, a Unibreeze, az Angl, a Jingle, a Bigo, a Forma Eyewear, a Miutcánk – blocal, a Brewie, a Nevesszel, a Hand-in-scan és az 5L.

Franciák, németek, amerikaiak, angolok és a skandináv országok fiataljai idén is szívesen töltötték el az időt az újdonságok megismerésével. A sátorban déltől az esti koncertekig folyamatos volt a jövés-menés. A legnagyobb sikere talán az 5L víztakarékos zuhanymegoldásának volt a forróságban, de a TEP kabalaállata – a Zsiráf – is számos új rajongót szerzett a fitnesztrackernek. Az Angl.tv egy hatalmas LED-falon közvetítette a Szigeten zajló eseményeket, míg a Miutcánk megszerezte az első külföldi közösségépítőit. A Bigo a menő biciklis táskájával, illetve a Forma Eyewear 3D nyomtatott, egyéni méretre scannelt szemüvegjeivel is sok érdeklődőt vonzott. A Unibreeze programokat ajánlott, a Jingle a Szigetlakók ismerkedését segítette, míg a Nevesszel a holminkat igyekezett megtaláLni, a Hand-in-scan aktuális higiéniai problémákra hívta fel a figyelmet.

Kulcsszavak: Sziget fesztivál startup

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32