Új közösségi szolgáltatások az Oracle felhőben
forrás: Prím Online, 2015. szeptember 1. 10:11
Az Oracle új funkciókat mutatott be Oracle Service Cloud és Oracle Social Cloud megoldásaiban
Az új közösségi ügyfélszolgálati funkciók elősegítik a márkák közösségi megjelenését és a hozzájuk kapcsolódó üzleti információk megismerését egy új közös, önkiszolgáló megoldáson keresztül, valamint a javított közösségi szolgáltatási és eseménykezelő, illetve a privát adatokon alapuló, kiterjesztett közösségi figyelő és elemző kapacitások segítségével.
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új web alapú önkiszolgáló, a Community Self-Service megoldást, amely közösségi funkciókkal bővíti a központi, többcsatornás webes fületeket. Az Oracle Service Cloud lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt biztosítsanak a webes szolgáltatások és a közösségi interakciók között, kiaknázva a vevői ismereteket a szolgáltatás működésének tökéletesítéséhez. Ez a megközelítés segít a szervezeteknek egyszerűbbé tenni a felhasználói működést, így a fogyasztók gyorsabban találnak megfelelő válaszokat kérdéseikre, amely jelentősen hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati részlegek számára.
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új web alapú önkiszolgáló, a Community Self-Service megoldást, amely közösségi funkciókkal bővíti a központi, többcsatornás webes fületeket. Az Oracle Service Cloud lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt biztosítsanak a webes szolgáltatások és a közösségi interakciók között, kiaknázva a vevői ismereteket a szolgáltatás működésének tökéletesítéséhez. Ez a megközelítés segít a szervezeteknek egyszerűbbé tenni a felhasználói működést, így a fogyasztók gyorsabban találnak megfelelő válaszokat kérdéseikre, amely jelentősen hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati részlegek számára.
Kapcsolódó cikkek
- Frissítések az Oracle Sales Cloud megoldásához
- Az Oracle frissítette Cloud megoldását
- Katasztrófa utáni helyreállítás a felhőből
- Az Oracle kibővíti a világ legátfogóbb vállalati felhőportfólióját
- Barracuda: kiterjesztett biztonság az Azure platformhoz
- Tévhitek miatt terjednek lassan a vállalati felhőszolgáltatások Magyarországon
- A budapesti LLP segíti az amerikai szoftveróriás, a BlackLine régiós terjeszkedését
- Felhőből nézhetünk videót az Ericssonnal
- SUSE OpenStack Cloud 5: továbbfejlesztett privátfelhő-felügyelet
- Felhőben olcsóbbak és hatékonyabbak a kereskedelmi rendszerek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
2024. november 2. 15:26
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
2024. november 2. 11:54