Többszörösére nőtt a mobilinternet-forgalom a Telenor európai piacán
Többszörösére nőtt az európai mobilinternet-forgalom a Telenor csoport adatai szerint, kiugróan magas volt a növekedés a cég a skandináviai és kelet-közép-európai piacain.
A bővülés a Telenor szerint annak köszönhető, hogy a cég az európai piacokon olcsóbbá és egyszerűbbé tette a külföldi mobilhasználatot és figyelembe vette azt, hogy az ügyfelek többsége már utazás közben is el akarja érni az internetet.
A Telenor Magyarország az MTI kérdésére válaszolva elmondta, hogy a magyar ügyfelek külföldön idén augusztusban 4 terabyte-tal több adatot forgalmaztak az előző év azonos időszakához képest. A magyar ügyfelek külföldön több mint háromszoros növekedést produkáltak az előző év azonos időszakához képest, míg a külföldön adatot használó Telenor ügyfelek száma idén júniusban 25, júliusban 34, augusztusban 38 ezerrel - több mint 60 százalékkal - nőtt. Ennek hátterében részben az áll, hogy az ügyfelek a nyári szezonban kiemelkedő számban vették igénybe a nagy adatmennyiséget tartalmazó hetijegyeket, a cég több mint 15 ezer 1 vagy 2 gigabyte-os adatjegyet adott el.
A hálózati statisztikák alapján a Telenor skandináviai ügyfeleinek többsége a Baltikum országai mellett Spanyolországban és Németországban használja a legtöbbet mobiltelefonját.
A távközlési cég adatai szerint a szerbiai és montenegrói leányvállalatánál tavaly óta több mint duplájára nőtt a roamingolók mobilinternetes forgalma. A hálózati statisztikák alapján a szerb ügyfelek többsége Montenegróban, Boszniában és Görögországban, a Telenor Montenegro ügyfeleinek többsége pedig Szerbiában, Boszniában és Horvátországban használja a mobilját.
Kapcsolódó cikkek
- Többszörösére nőtt az európai mobilinternet-forgalom a Telenornál
- Elsősegélynyújtásban is tanácsot ad a kutyakereső alkalmazás
- Átalakítja díjcsomag-kínálatát a Telenor
- Mobilon is elérhető a Telener Felfedező magazinja
- Ingyenes internetet visz a Telenor a Balaton-parti strandokra
- Mobilmozik
- Saját bloggal újít a Telenor
- Budapestre költözött és kibővült a Telenor európai szolgáltatóközpontja
- Okostelefonra cseréltük a CD-lejátszót
- Nyilatkoznia kell az ügyfélnek, ha nem fogadja el a díjváltozással járó szerződésmódosítást