Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
Teljes pályás letámadással érkezik a digitális forradalom: szakemberek azt jósolják, három-négy év múlva megrengető erejű változásokra kerül sor az élet minden területén. A szeptember végén megrendezendő Internet Hungary konferencia nemzetközi és hazai szakértők segítségével, összesen 10 téma köré fókuszálva járja körbe a digitális gazdaság legégetőbb kérdéseit.
Milyen szakmák forognak veszélyben a terjedő automatizáció miatt? Számítógéppel, telefonnal vagy tablettel vásárlunk-e gyakrabban az online boltokból? Tényleg eltörli-e a hagyományos televíziózást a netes tartalomfogyasztás? Hogyan használja virtuóz módon a közösségi médiát az Iszlám Állam háborús célokra? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ szeptember 29-30-án hazánk legjelentősebb digitális-fókuszú szakmai konferenciája, az Internet Hungary.
A hagyományosan hatalmas szakmai érdeklődést kiváltó esemény két nap alatt összesen 10 különböző tematikájú, egész napos szakmai fórumnak ad otthont. A kiváló nemzetközi és hazai szakértők a digitális társadalom kialakulásának hazai lehetőségeiről, az átalakuló reklámpiacról, a neuromarketingről, a digitális kereskedelemről, a hazai startupok külpiaci esélyeiről, a legfrissebb közösségi média trendekről, a programozott hirdetésekről, a tartalom marketingről, illetve a HR szakma aktuális kihívásairól tartanak előadásokat, kerekasztal beszélgetéseket.
Mi az Iszlám Állam közösségi média stratégiája?
Számos izgalmas téma kerül terítékre a „Közösségek diadala” nevet viselő program keretében. A résztvevők többek között egy elemzést hallhatnak az Iszlám Állam lehetséges közösségi média stratégiájáról és a szervezet által használt „dark web” kiskapukról. Arról is szó lesz továbbá, hogy vajon összetartóbbak és jobban szervezhetők-e a virtuális közösségek, mint a hagyományosak vagy csak a jelenlétük látványosabb.
Elsöpri-e a hagyományos tévézést az online tartalomfogyasztás?
Az utóbbi években drámai átalakuláson ment keresztül a zeneipar, hiszen szinte senki sem vásárol már fizikailag lemezt. Vajon ugyanez a sors vár a klasszikus televíziózásra is? Az ún. OTT megoldások, szolgáltatók gombamód szaporodnak és már most jelentős változásokat okoznak a piacon.
„Verziófrissítés” alatt a HR szakma
A digitalizáció a cégek, szervezetek hagyományos működési modelljeit is teljesen újraírja. A piramis-alakú hierarchikus rendszert egyre inkább felváltja a „lapos” szervezeti forma, melyben a munkavállalók hálózatban kapcsolódnak egymáshoz. Terjednek az atipikus munkavégzési formák, mint például a távmunka, vagy a „desk sharing”. Milyen cégek és milyen munkakörök esetében hatékonyak ezek? Mitől függ a bevezetésük, és mik az eddigi hazai tapasztalatok?
Mit kíván a magyar startup?
Kiemelt helyet kap a konferencia programjában a hazai startup ökoszisztéma is. Megrendezésre kerül egy több mint egymillió forint összdíjazású startup verseny: az előválogatáson 8 legjobbnak ígért induló vállalkozás bemutatkozhat az esemény résztvevőinek. Továbbá informatív előadásokra is sor kerül azzal kapcsolatban, hogy milyen külpiaci stratégiát érdemes követnie a hazai startupoknak, de szó lesz az amerikai K+F pályázatok működéséről, vagy a Szilícium Völgyben működő befektetők döntéseit befolyásoló szempontokról is.
Regisztráció és a konferencia részletes programja itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Solid 2015 harmadik nap – miért fontos, hogy a kormány átlátszó, digitális, naprakész legyen?
- Solid 2015 második nap – a mesterkurzusok után következik az "igazi" konferencia
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
- Franchise trükkök első kézből
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
- Evolution & Mobile Hungary 2015: félmillió poszt és 20 ezer tweet születik naponta a magyar weben
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja
A Vatera.hu új aloldalán, a Vatera Galérián szakértő régiségkereskedők, művészeti galériák kínálják kiváló állapotban fennmaradt, vagy szakszerűen restaurált műtárgyak és lakberendezési tárgyak ezreit. A francia barokk szekrényektől kezdve az ezüst étkészleten át a kortárs alkotásokig terjedő, folyamatosan változó online katalógus minden darabjának eredetiségére garanciát vállalnak a szakértő eladók.
Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők
Bár drámainak tűnik a digitális visszaélésekben ellopott pénzek összege, ám az elektronikus pénzforgalom is drasztikusan bővül. 1 millió forintnyi utalásból 30 forintot szereznek meg a csalók, míg 1 millió forintnyi kártyás fizetésből 383 forintot – ami fájó, hogy a fenti összegnek egyre nagyobb része a kártya- és számlabirtokos kára lesz – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re
Október 11-én pénteken tartják a 7. Service Design Day-t Budapesten, mely az elmúlt években az egyik legfontosabb üzleti konferenciává nőtte ki magát. Az eseményen a szűken vett designer szakma mellett a marketing, HR, piackutatás, vállalati transzformáció, ügyfélélmény, ekereskedelem és az adattudomány képviselői is kaphatnak inspirációt a 10 teremben zajló több, mint 200 előadás alatt.
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.