2015 október 21: a nap, amikor bepillanthatunk a jövőbe
Ráadásul a nagy érdeklődésre való tekintettel, a CEA limitált számban néhány extra jegyet is piacra dobott. Az idén először életre hívott várólistára az alábbi linken lehet regisztrálni, a szerencsések ugyanis első kézből nyerhetnek bepillantást a ránk váró, nem is olyan távoli jövőbe, a modern technológia tükrén keresztül.
Az egész napos rendezvény programjában a számos bejelentés mellett startup verseny és izgalmas bemutató is szerepel. A kiállítás október 21-én, délután 1 órakor nyitja meg kapuit a párizsi Pavillon Cambon-Capucines területén.
Kapcsolódó cikkek
- Tablet boom-mal és magyar kiállítókkal rajtol január 8-án a 2013-as CES
- Újra lesz C Space a 2016-os CES-en
- High-tech újdonságok a CEATEC-en
- Minden, ami CES
- CES 2015: jönnek a jövő év legforróbb tech trendjei
- CeBIT: Robotkézfogástól az adatbiztonságig
- A digitális biztonság lesz az idei CeBIT fő témája
- CES 2014: látványos külsőségek vs. belső univerzum
- Új dimenziókat hozhat a CES 2014: Elég végre a fanyalgásból
- CES 2014: szemmel vezérlés, 3D nyomtatás és appok
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.