Indonéziában kezdi meg hódító útján a Cellum mobilfizetési platformja
A Cellum új projekttel erősíti jelenlétét a világ negyedik legnépesebb országában, Indonéziában, felhasználva ultrabiztonságos fizetési megoldását.
A Cellum Indonéziában terjeszkedikm, a vállalat ugyanis ebben a régióban is elindítja mobilfizetési platformját. Kóka János, a Cellum vezérigazgatója a Connect Expo Comm Indonesia 2015 konferencián elmondta, hogy az indonéz cégeknek kiemelt figyelmet kell fordítaniuk a mobiltranzakciók biztonságára.
Kifejtette, hogy Indonézia a kiberbűnözés és kártyacsalások által egyik legjobban sújtott ország a világon: egyebek mellett a kártyaadatok „lefölözése” (skimming), vírustámadások, adathalászat és adatbázis-feltörések okozta károk évente több billió rúpiát tesznek ki. A biztonság kérdése azért is kulcsfontosságú, mert a világ negyedik legnagyobb országa lakosságszám alapján az okostelefonok és a vezeték nélküli internet terjedésével várhatóan az egyik leggyorsabban növekvő mobiltranzakciós piac is lesz egyúttal.
Mindemellett bemutatta a Cellum biztonságos fizetési megoldásait is. Felhívta a figyelmet, hogy az eltört adattárolás, a fejlett regisztrációs folyamat, a digitális aláírás és a végponttól végpontig tartó titkosítás egyaránt segítenek a felhasználóknak, a kereskedőknek és a bankoknak adataik megvédésében, ráadásul visszaélés esetén mentesítik őket a felelősség alól.
Indonézia vezető felhőalapú szolgáltatójával is együttműködésre készül a Cellum. A Telkomtelstra üzleti szolgáltatásait a magyar fejlesztőcég közel katonai biztonsági szintű fizetési modulja egészíti majd ki.
A közelmúltban megállapodást kötöttek Indonézia legnagyobb okoskészülék-gyártójával, az Evercossszal is, banki és nem banki ügyfelek számára történő, mobilfizetési és mobilkereskedelmi szolgáltatások nyújtásáról. Az alkalmazást a készülékgyártó évente több mint 5 millió okostelefonra telepíti majd, kényelmes digitális fizetési és pénzügyi szolgáltatásokat kínálva a felhasználóknak.
Kapcsolódó cikkek
- A Lenovo és a Nutanix együtt értékesíti a hiperkonvergens berendezéseket
- A Cellum és amerikai leánycége is döntősök a Citi Mobile Challenge ázsiai fordulójában
- Cellum Credorax együttműködés: Plug and Pay szélesebb körben
- Új operatív igazgató a Cellumnál
- Külföldre viszi mobilparkolási rendszerét a Cellum
- Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
- Új alapokon a könyvnyomtatás Újpesten
- Mobilba költözik a paysafecard
- Szeptemberben jön a Samsung Pay
- Problémák az Apple Paynél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.