Obamának végre saját Facebook oldala van
A Twitter után Barack Obama, amerikai elnök elindította saját Facebook oldalát is.
Itt volt az ideje. Az Amerikai Egyesült Államok elnökének végre saját Facebook oldala van, majdnem 6 hónappal azután, hogy bejelentkezett a Twitteren.
Ahhoz képest, hogy mennyire friss, Obama oldala gazdagon felépített. Szerepelnek életének jelentős mérföldkövei, köztük házasságkötése Michelle Obamával.
Az első posztjában a klímaváltozásra és a környezetvédelem fontosságára hívja fel a figyelmet. Obama megjelenését a Facebookon eddig 222713 like, 51870 megosztás és 44553 hozzászólás, köztük Mark Zuckerberg üdvözlő levele követte.
Korábban a hivatalos nyilatkozatok a Fehér Ház oldalán jelentek meg, ez úgy tűnik, személyesebb jellegű oldal lesz. A felhasználónév ’potus’ (President of the Unated States) azonban arra utal, hogy ez a mindenkori amerikai elnök oldala, nem Obama személyes fiókja, éppúgy, mint a Twitteren.
Mindenesetre a közeljövőben az elnöknek – illetve a közösségi média menedzsereinek - személyes hangvételű üzeneteivel is találkozhatunk a hírfolyamban.
Forrás: thenextweb.com
Kapcsolódó cikkek
- Fél év alatt triplájára növelte videoforgalmát a Snapchat
- Minden bejön a Facebooknak
- Invitel: a közösségi média dzsungele [2. rész]
- Invitel infografika – a közösségi média dzsungele [1. rész]
- Már nem csak valós névvel regisztrálhatunk a Facebookra
- Egyre többen a közösségi médiából kapnak állástippet
- A Facebook leszívhatja az iPhone-ok aksiját
- A vizualitás egyre fontosabb a közösségi térben
- Kevesebb adót fizetett a Facebook, mint egy átlagos angol munkás
- Lassan többet facebookozunk mobilon, mint PC-n
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.