GroupWise: csoportmunka-megoldás félévente a felhasználók igényei alapján
„Nemrég indítottuk el az Ideas portált azzal célkitűzéssel, hogy teljes mértékben az ügyfelek és a felhasználók igényeinek megfelelően fejlesszük tovább a termékeinket. Itt bárki elküldheti nekünk a fejlesztési javaslatait, és szavazni is lehet a már leadott ötletekre. A legtöbb voksot kapott újításokat már meg is valósították a Novell szakemberei, ezért az új kiadásban közkívánatra létrehozott funkciók is találhatók. Ezzel egyidejűleg a szoftver fejlesztése is felgyorsul, a jövőben félévente érkezik új GroupWise, amely a hibajavítások mellett mindig tartalmaz új funkciókat is. 2016 első felében jelenik meg az első szervizcsomag a 2014 R2 kiadáshoz, az év második felében pedig már a GroupWise 2017-tel jelentkezünk majd” – foglalta össze Hargitai Zsolt, a Magyarországi Képviselet üzletfejlesztési vezetője.
Az új kiadás számos olyan funkciót tartalmaz, amelyek a manuális folyamatok automatizálása és felgyorsítása révén tovább növelik a felhasználók munkájának hatékonyságát. A Quick Responses használatával például a felhasználók a rövid visszajelzéseket igénylő e-mailekre előre megadott vagy előzetesen testre szabott, szabványüzenetekkel is válaszolhatnak. A GroupWise 2014 R2 az e-mailek jelöléseit már minden irányban képes szinkronizálni, így ha egy felhasználó például a mobil eszközén megjelölt egy fontos e-mailt, az az asztali levelező alkalmazásában is azonnal látszik.
Az új GroupWise naptárban már nem csak a szervezők hívhatnak meg új embereket az egyes eseményekre, hanem bármelyik résztvevő hozzáadhat új meghívottakat a naptárbejegyzésben. A találkozók gyors megszervezését az is segíti, hogy a résztvevők néhány kattintással javasolhatnak alternatív időpontokat, amennyiben nem felel meg nekik az eredetileg megjelölt dátum. A Voting funkció segítségével pedig bármilyen, megvitatásra váró kérdésről egyszerűen dönthetnek szavazással a közös projekteken dolgozó kollégák.
Az új verzió a GroupWise Mobility Service legújabb kiadását is tartalmazza, amely támogatja a Microsoft ActiveSync szinkronizációs szoftvert. A GroupWise-felhasználók így az asztali számítógépek mellett a mobil eszközökön is használhatják az Outlook rendszert. A szolgáltatás emellett egy GroupWise Profile Setup eszközzel is segíti a Microsoft Outlook kliensek konfigurálását. Az új GroupWise az Apple-felhasználók munkáját is megkönnyíti azáltal, hogy támogatja a CalDAV és CardDAV formátumokat, így már a Mac Calendar és Contacts alkalmazásokban tárolt adataikat is egyszerűen elérhetik a Novell rendszerében.
A Novell Ideas portálra érkezett visszajelzések alapján az új GroupWise kliens automatizálja a Proxy Access és Proxy Calendar bejegyzések megszüntetését, így például egy munkahelyváltás miatt törölt felhasználói fiók esetében ezt többé nem manuálisan kell megtenni. A megújult termék rendszeresen ellenőrzi a proxylistát, valamint levélírás közben mostantól a címzettek fotói is megjelennek az e-mail címek mellett, és szinkronizálni lehet azokat LDAP forrásból.
Kapcsolódó cikkek
- Huawei - SUSE: SAP HANA-ra szabott új megoldás
- 9 tanács a biztonságos online vásárláshoz
- SUSE: új együttműködések és továbbfejlesztett oktatási program nyílt alapokon
- SUSE Storage 2: Ceph tárolás bármilyen operációs rendszeren
- Megjelent az openSUSE Leap 42.1 hibrid Linux rendszer
- Linux mozgat mindent a színfalak mögött
- Öt tanács a naprakész, biztonságos szoftverekért
- Hogyan változtatják meg életünket a hangfelismerő technológiák?
- Hatékonyabb munka, nagyobb adatbiztonság a ZENworks Mobile Management új kiadásával
- Open Enterprise Server 2015: naprakész hálózati, nyomtatási és fájlszolgáltatások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.