Fejlesztette internetes portálját a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara
A NAK szerdai tájékoztatása szerint a támogatásból megvásárolt berendezéseket üzembe helyezték, és kialakították a rendszer működéséhez szükséges környezetet.
Az új portál alkalmas arra is, hogy a kamarai tagok kapcsolatba lépjenek a testülettel, feltehetik kérdéseiket, testreszabott információkat érhetnek el, valamint elvégezhetik a szolgáltatásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatokat.
A mintegy 360 ezer fős kamarai tagság kiszolgálását a személyes tartalomszolgáltatásra is alkalmas ügyfélszolgálati rendszer biztosítja. Az ügyfélkapcsolati modul a nyilvántartási funkciók mellett adatokkal és információkkal szolgálja ki a portált, támogatja a kamarai szolgáltatások eljuttatását a tagsághoz, fogadja a tagok visszajelzéseit. Segíti emellett a kamarai tagok megszólítását kommunikációs kampányokkal, valamint a szolgáltatások nyomon követését.
Az informatikai fejlesztési és bevezetési feladatokat az AB Consulting Zrt. végezte - olvasható a közleményben.
Kapcsolódó cikkek
- Internetes együttműködés menti meg a vlv.hu vízilabda-szakportált
- Buenos Aires városa honlapot indított Ferenc pápának
- Elindult a sportolanemzet.hu
- Román honlapot indított a Sziget fesztivál
- Személyesebb lett a megújult NetPanel.hu
- Új szolgáltatások a megújult Invitel honlapon
- Zuppaa: Elindult az első magyar közösségi névjegy
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál