A Barclays és a Nomura közös internetes bevásárlói portálja

MTI Sajtóadatbank, 2000. október 13. 09:16
A brit Barclays bankcsoport és a londoni székhelyű Nomura Securities japán befektetési bank csütörtökön bejelentette, hogy közös vállalkozást alapítanak internetes bevásárlóközpont beindítására még az idén a Barclays hitelkártya-szolgáltatója, a Barclaycard keretében.
A Barclays szerint a közös vállalkozás beindítása 30 millió fontot emészt fel és a bank számításai szerint 2001 végére a szolgáltatásnak 500 ezer felhasználója lesz, 2005-re pedig 12,5 milliárd fontot ér el a forgalma.

A portálon közel 350 kiskereskedő több mint 5 millió terméket kínál majd. A Barclays a maga részéről 20 millió fontot fektet az üzletbe, amely várakozásai szerint két éven belül nyereségessé válik. Induláskor ötvennél több kiskereskedő egymillió termékét veszik fel az internetoldalakra.

A Barclaycard a legnagyobb európai hitelkártyacég, 8 millió fogyasztójának 11 millió kártyája van. A Barclaysé a legnagyobb brit internetes bankszolgáltatás is, több mint 300 ezer számlatulajdonossal.

A Nomura, amely a közelmúltban állt el attól a szándékától, hogy megvásárolja a London keleti részében, Greenwich-ben felépült és hatalmas veszteséggel üzemelő Milleniumi Dómot, több brit tulajdonnal rendelkezik, így például az övé az ország legnagyobb likőrforgalmazó üzlethálózata is.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01