bank kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: bank

A jövő már itt van: mesterséges intelligencia a K&H befektetési döntései mögött
A K&H Alapkezelő, a KBC Csoport tagjaként, már nyolc éve használ mesterséges intelligenciára (AI) épülő modelleket befektetési döntéseinek támogatására. Ezzel a megközelítéssel nemcsak hazai, hanem európai viszonylatban is úttörő szerepet tölt be a vagyonkezelés területén.

Holnaptól mesterséges intelligencia védi a pénzünket – indul a KVR
2025. július 1-jétől minden azonnali átutalást mesterséges intelligencia vizsgál majd valós időben a Központi Visszaélésszűrő Rendszeren (KVR) keresztül. Ez a rendszer jelentős előrelépést jelent a digitális csalások elleni küzdelemben – hívta fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.

Bankkártyás buktatók külföldön: így védd meg a pénztárcád
A nyári kikapcsolódás során nemcsak az utazás és a szállás költségeire érdemes odafigyelni, hanem egy kevésbé ismert, mégis komoly pluszkiadást jelentő pénzügyi buktatóra is – figyelmeztet a BiztosDöntés.hu. Ez nem más, mint a dinamikus devizakonverzió (DCC), ami sok külföldi fizetésnél és készpénzfelvételnél megjelenhet – gyakran úgy, hogy észre sem vesszük.

Jönnek az akadálymentes ATM-ek – így változik meg a bankolás 2025-től
2025. június 28-án lép életbe az EU új digitális akadálymentesítési szabályozása, amely alapvetően átalakíthatja a banki szolgáltatásokat Magyarországon, különös tekintettel az ATM-ek használatára.

A K&H válasza a digitális fenyegetésekre
Napjainkban a pénzügyi csalások egyre összetettebb formában jelennek meg, és sokszor nehéz őket időben felismerni. A K&H, mint innovatív banki és IT szervezet, saját fejlesztésű megoldásokkal védi ügyfeleit az adathalász támadásokkal szemben.

A magyar cégek 44%-a már használ AI-t – Te is készen állsz?
A mesterséges intelligencia (AI) ma már nem csupán távoli jövőkép vagy ígéret, hanem a hazai vállalatok mindennapi működésének egyre gyakoribb és tudatosan alkalmazott része.

Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.

K&H Bank: Díjmentes kiberbiztonsági program vállalkozásoknak
A K&H Bank 2025 áprilisától új, díjmentes biztonságtudatossági programot kínál vállalati ügyfeleinek, amely egészen októberig tart. A kezdeményezés célja, hogy segítsen a cégeknek felismerni és hatékonyan kezelni a digitális fenyegetéseket. A három részből álló program különféle megközelítéseken keresztül támogatja a vállalkozásokat kiberbiztonsági felkészültségük fejlesztésében.

Innováció és élmény a pénzügyek világában – a K&H digitális megoldásai
Az Innováció és Kreativitás Világnapján érdemes elgondolkodni azon, hogyan alakítják át a legújabb technológiai fejlesztések a hazai pénzügyi szektort. A K&H Bank digitális újításai nemcsak rangos szakmai díjakat hoznak, hanem valódi, mindennapi segítséget is nyújtanak az ügyfeleknek – legyen szó online vásárlásról, koncertélményről vagy pénzügyi tudatosság fejlesztéséről.

Zene és gaming élmények a K&H és a Mastercard közös programsorozatában
A K&H és a Mastercard idén is országos zenei és gaming eseményekkel készül, hogy egyedi élményeket nyújtson a fiatal közönség számára. Az együttműködés célja, hogy különleges helyszíneken és eseményeken keresztül hozzák közelebb a zenét és a szórakozást a fiatal generációhoz. A K&H elkötelezett az innovatív banki megoldások mellett, melyekre a fiatalok különösen nyitottak – ezek az események pedig remek lehetőséget kínálnak a kapcsolatépítésre.

Több mint félmillió K&H ügyfél választja a mobilbankot
A K&H Banknál egyre többen intézik pénzügyeiket kizárólag mobil alkalmazáson keresztül: az elmúlt évben 15%-kal nőtt a csak mobilbankot használók száma, így már több mint félmillió ügyfél választja ezt az elérhetőséget. A bank digitális ügyfeleinek száma elérte a 775 ezret, és folyamatosan bővül azok köre is, akik aktívan használják a hangvezérelt pénzügyi asszisztenst, Kate-et.

Digitális élmény, valódi megoldások: A K&H víziója a jövő bankolásáról
A bankszektor évszázadokon keresztül a stabilitás, a hagyományok és a formális ügyintézés színtere volt. A szakmai zsargon és a titkosított pénzügyi megoldások jellemezték a kapcsolatot az ügyfelekkel. Ma azonban már más világban élünk. Az emberek már nem csupán szolgáltatásokat keresnek, hanem élményeket. Nem szeretnének hosszú időt tölteni pénzügyeikkel, hanem azt várják, hogy a bank gyorsan, egyszerűen, biztonságosan és előre gondolkodva oldja meg problémáikat.

Ismét a K&H lett Magyarország legjobb digitális bankja
A K&H Bank 2022 óta immár harmadik alkalommal nyerte el a "Magyarország legjobb digitális bankja" díjat, melyet a rangos brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review ítélt oda. Az indoklásban a szaklap a bank digitális innováció iránti elkötelezettségét és ügyfélközpontú banki megoldásait emeli ki. A K&H Csoport korábban kétszer is elnyerte a Euromoney „Legjobb digitális bank” címét, és a Mastercardtól is megkapta ezt az elismerést.

Digitális kényelem: Így könnyíti meg az életed Kate, a K&H pénzügyi asszisztense
Ma már nem szükséges felállni a fotelből egy vásárlás során, hogy elérjük a táskánkat és elővegyük a bankkártyánkat: Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense könnyedén megadja a kártyaadatokat, beleértve a háromjegyű CVC-kódot is, mindezt teljes biztonságban.

K&H STEM 2024: Új lehetőségek a jövő informatikusainak
Átadták a K&H STEM 2024 pályázat díjait, amelyet idén először hirdetett meg a pénzintézet informatikát tanuló hallgatók számára. A pályázattal a fiatal informatikus tehetségeket ismerték el, akik kiemelkedő szakmai és tudományos dolgozataikkal innovatív megoldásokat hoztak az informatika területén. A K&H számára fontos, hogy támogassa nemcsak a munkavállalók szakmai fejlődését, hanem a fiatal tehetségek kibontakozását is. Ennek részeként a nyertes hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy egy féléves projektmunka során megismerkedjenek a banki informatika világával.

Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik
Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik. Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.

Középárfolyamon vásárolhatnak a K&H ügyfelei külföldön
A K&H február 10-én egy új, kedvező visszapénz kupont vezetett be, amely jelentősen megkönnyíti az ügyfelek külföldi költéseit. Az ajánlat lényege, hogy az aktivált kuponnal az ügyfelek havi 500 000 forintig középárfolyamon fizethetnek – bár a tranzakció a normál áron történik, a bank visszatéríti a különbözetet.

Hogyan vált a mesterséges intelligencia és egy magyar bankszámla egy csalás főszereplőjévé?
A mesterséges intelligencia (MI) fejlődése új lehetőségeket teremtett a bűnözők számára, akik egyre kifinomultabb módszerekkel hajtanak végre banki csalásokat. Az MI-alapú hangutánzó és deepfake technológiák segítségével a csalók képesek megtévesztő módon utánozni mások hangját és megjelenését, így könnyebben férnek hozzá pénzügyi információkhoz és számlákhoz.

700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában
Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.

Ezek 2025 legnagyobb technológiai kihívásai a bankoknál
A bankszektor legnagyobb technológiai kihívásai 2025-ben a mesterséges intelligencia (AI) bevezetése és használata az ügyfélkezelésben és a pénzintézetek belső folyamataiban, az ügyfelekre szabott szolgáltatások iránti növekvő igények kielégítése, valamint az ökoszisztéma-alapú működés és a platformok fejlesztésének követése lesznek. A K&H célja idén is az ügyfélélmény javítása.
Cikkgyűjtő
További híreink
Nyár a képernyők előtt: hogyan védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben?
A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem csökken: online játékok, tanfolyamok és közösségi média töltik ki sokak napjait. Az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint erre az időszakra tudatos IT-biztonsági ismeretekkel fel kell készíteni a kamaszokat.
2030-ra minden harmadik otthoni netkapcsolat vezeték nélküli lehet
Az Ericsson 2025. júniusi Mobilitási Jelentése szerint év végére világszerte elérheti a 2,9 milliárdot az 5G előfizetések száma, 2030-ra pedig ez a technológia adhatja a globális mobiladat-forgalom 80 százalékát. A jelentés rávilágít arra is, hogy a szolgáltatók egyre inkább sávszélesség-alapú csomagokkal igyekeznek ösztönözni a felhasználókat a vezeték nélküli, otthoni internet használatára, amely egyre fontosabb bevételi forrássá válik számukra.