bankszektor kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: bankszektor

Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját

A pénzügyi applikációknak természetükből fakadóan kell egyszerre gyorsnak és könnyen használhatónak lenniük, miközben összetett szabályrendszereknek, biztonsági előírásoknak felelnek meg.  Az intuitív felhasználói felületek, a mesterséges intelligenciára épülő azonosító folyamatok, valamint a szolgáltatások teljes digitalizálása meghatározza a bankszektor fejlődését. Ezen innovációs folyamatok fő mozgatórugója az állandóan formálódó elvárások az ügyfelek részéről, derül ki a Liferay Digital Talks soron következő adásából. 

2021. július 2. 12:25

Alapjaiban változtatják meg a bankolást a digitális ügyfélélmény és új generációs elvárások

A pénzügyi szolgáltató szektor bizonyos szerkezeti sajátosságok miatt az új belépőkkel szemben a már piacon lévő vállalatoknak kedvez: a magas működési költségek, a viszonylag alacsony profitráták, a bonyolult törvényi szabályozás, és a bizalom nagy szerepe mind megnehezíti a kihívók helyzetét, mivel egyfajta természetes versenykorlátozó tényezőként hat. Azonban a digitális forradalom ezt a szektort is elérte, és komoly kihívások elé állítja az akár évszázados múlttal rendelkező, ügyfeleiket világszerte kiszolgáló bankokat. Ez a bankszertort saját működésében és ügyfélkommunikációban is érinti.

2021. június 14. 11:02

A digitális bajnokok a személyes pénzügyek kezelésére fókuszálnak

A Deloitte Digital által a világ 318 bankjának internet banki és mobil banki szolgáltatási palettáját összehasonlító kutatásából kiderült, hogy a kutatásban azonosított, bankok által mobil- és internetbanki platformon kínált 17 terület közül a személyes pénzügyek kezelése (PFM, personal finance management) területen szereztek a digitális bajnokok az egyik legnagyobb előnyt társaikkal szemben az elmúlt 2 évben. 

2021. május 4. 14:59

Új korszak előtt a bankszektor: eljött a felhő alapú platformok ideje

A poszt-COVID-19 időszakot a szoros verseny fogja jellemezni, amelyben a bankok rá lesznek kényszerítve arra, hogy felülbírálják prioritásaikat és olyan új területek fejlesztésére fókuszálják erőforrásaikat, amelyek révén jobban ki tudják elégíteni ügyfeleik megváltozott igényeit – áll a Capgemini és az Efma által kiadott 2021. évi World Retail Banking Reportban (WRBR). 

2021. május 4. 11:22

Költségcsökkentéssel digitalizálódna a bankszektor

Komoly, átlagosan a költségek 10 százalékát elérő költségcsökkentési munkába kezdenek a világ pénzintézetei. Felismerték ugyanis, hogy a digitalizáció komoly kihívást jelent számukra. A megtakarított pénzt várhatóan digitalis képességeinek fejlesztésére fogják fordítani. Elsősorban a mesterséges intelligencia, a vállalatirányítási rendszerek és az automatizálás területén kívánnak előrelépni – derül ki a Deloitte 2019-es, több mint 1200 vezető megkérdezésével készített banki költséggazdálkodási felméréséből.

2020. február 17. 16:19

Ügyfeleik adata az új arany a bankok számára

Kulcskérdéssé vált a bankok számára a rendelkezésükre álló ügyféladatok hatékony felhasználása – derül ki az EY és az Institute of International Finance (IIF) közös felméréséből. A meglévő információk megfelelő kezelése ugyanis az ügyfelek számára gyorsabb ügyintézést és kedvezőbb ajánlatokat jelenthet. Áttörést elsősorban a mesterséges intelligencia alkalmazása hozhat a területen, a gépi tanulás ugyanis képes dinamikusan alkalmazkodni a folyamatosan változó gazdasági környezethez. 

2019. október 9. 12:40

IBM-mel gyorsítják a digitális transzformációt Délkelet-Európa vezető pénzintézetei

Egyre több délkelet-európai országban bővül az internetes bankolás lehetősége. A technológiai fejlődés, új szabályozások mind-mind hatással vannak a bankszektor digitalizációjára.

2019. szeptember 13. 15:18

Gamification a bankolásban

A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő az elkövetkező 10 évben.

2019. szeptember 13. 11:09

Az omnichannel több mint egy banki trend

A kiskereskedelemben már évekkel ezelőtt belefogtak az ún. omnichannel üzleti modell megvalósításába, amely azt jelenti, hogy összehangolták a különböző értékesítési csatornákat az ügyfelek kommunikációs csatornájával a vezetékes, az online, a közösségi média és a mobil technológiák segítségével. Az omnichannel szemlélet szinte minden ágazatot érint, közöttük az egyik, a legnagyobb változáson átmenő bankszektort is. Az "Omnichannel, több, mint trend a bankok számára" című jelentésben foglalja össze a Liferay csoport, hogy miért van szükség a bankszektorban az újszerű üzleti modell bevezetésére.

2019. július 2. 18:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Tapasztalja meg a legendás játékot

A világ egyik vezető játékmonitor1 és IT-kiegészítő márkája, az AGON by AOC nemrég egy teljesen új termékkategóriát vezetett be a legigényesebb és legkompetitívebb játékosok és esportolók számára: az AGON PRO-t. Most két további, kivételes specifikációjú modellel bővül a kínálat: a HDR400 támogatással rendelkező 31,5 hüvelykes (80 cm) AG324UX modellel (4K @ 144 Hz) és a 27 hüvelykes (68,6 cm) AG274FZ (FHD @ 260 Hz) modellel. Az erőteljes, élénk színek érdekében mindkét modell IPS panellel rendelkezik és az extra sima, szellemképektől mentes megjelenítésért 1 ms GtG válaszidőt kínál.

2021. szeptember 20. 18:29

A világon egyedülálló drónra szerelhető szállítódobozt fejlesztettek

Egyre több területen alkalmazzák és tesztelik a drónokkal való csomagszállítás lehetőségét. Ezek az eszközök az egészségügytől a hadiiparig számos folyamatot könnyíthetnek meg például azzal, hogy a nehezen megközelíthető vagy katasztrófa sújtotta területekre is képesek ételt vagy gyógyszert szállítani. A drónnal való szállítást forradalmasíthatja egy magyar fejlesztésű, könnyű szállítódoboz, amiben a tárgyak rögzíthetők, így többek között folyadékok biztonságos szállítását is lehetővé teszi.

2021. szeptember 15. 14:15