Liferay kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Liferay
Digitalizált döntéstámogatási megoldással járul hozzá a KITE Zrt. a mezőgazdaság fejlesztéséhez
A világban megtalálható innovatív mezőgazdasági technológiai megoldásokat felkutató KITE Zrt. 3 éve elindított világszínvonalú PGR rendszere lehetővé teszi, hogy a szántóföldekről és az egyéb szenzorokból beérkező mérési adatokat megtisztítsák, rendszerezzék, feldolgozzák majd partnereiknek a döntéstámogatási folyamataikhoz olyan formában jutassák el, amely segíti őket a fenntartható és nyereséges szántóföldi növénytermesztés elérésére irányuló erőfeszítéseikben.
Magyarországon nyílt a világ első pénztármentes kávézója
A Kende Gastro Zrt. a világ első pénztármentes kávézóját hozta létre Magyarországon. A TAKE IT EASY! 100 négyzetméteres bemutató üzletében 21 kamerát kapcsoltak össze a mesterséges intelligenciával, amely nyomon követi a vásárlást. Az automatizált kiskereskedelmi egységgel 2022-ben a Trade Magazin és a Hungexpo innovációs termékversenyén első helyezést értek el Technológiai Kategóriában. A technológiával a pandémia sújtotta kereskedelmi ágazatot szeretnék támogatni.
Liferay Experience Cloud: elkészült a legújabb digitális élmény platform
A Liferay, Inc. bejelentette, hogy egy új felhőalapú DXP-as-a-Service szolgáltatással teszi még egyszerűbbé a vállalatok számára a digitális élmények kialakítását és fejlesztését. A Liferay Experience Cloud (LEC) abban segíti a vállalatokat, hogy újszerű digitális élményeket hozhassanak létre, amelyek segítségével optimalizálhatják ügyfeleik, alkalmazottaik, beszállítóik és eladóik tartalomkezelési, fiókkezelési, elemzési, kereskedelmi, személyre szabási és kevés kód-felhasználást igénylő funkcióit.
Liferay Digital Talks: digitalizáció az online élelmiszer-kereskedelemben
Két éve, hogy a cseh tulajdonú, online élelmiszer-rendelést bonyolító Rohlik a külföldi terjeszkedés első állomásaként megkezdte működését Budapesten kifli.hu néven. A tulajdonos, a cseh üzletember Tomas Cupr jövőbelátó szemléletét jól jellemzi, hogy immár 7 évvel ezelőtt kitalált egy olyan eGrocery online üzleti modellt, amely végül mentőövvé vált a COVID-19 világjárvány okozta lezárások időszakában a családoknak.
Digitalizáció a turizmusban
A turizmusban az utazástervezések többsége a digitális térben történik, a keresések 70%-a mobileszközről, applikációból zajlik. Az utazni vágyók leginkább szállásközvetítő oldalakon keresztül informálódnak a lehetőségekről (80%) és leggyakrabban itt is foglalnak szállást (64%).
A Liferay-t választotta partnerének a horvát nemzeti biztosító
Az Adris csoporton belül működő, piacvezető horvát nemzeti biztosítótársaság, a Croatia osiguranje, a digitális élményplatformok területén vezető Liferay-t választotta partnerül digitális megoldásai továbbfejlesztéséhez.
A logisztika digitalizációja a fejlett adatkezelésen alapul
Az online vásárlási lavina hatására a csomagküldő szolgáltatások egy hirtelen megugró, majd viszonylag állandósuló csúcsidőszakkal szembesültek a tavalyi év elején. A kiugró ciklusokat a korábban bevett gyakorlat ellenére is csak megfelelően fejlett informatikai infrastruktúrával lehetett ellátni. A felhőmegoldások, az automatizáció, a micro-zoning eljárás, illetve a track-and-trace felületek segítettek abban, hogy a megnövekedett vásárlói igények ellenére kevesebb reklamáció és telefonos megkeresés érkezzen az ügyfélszolgálatra.
Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját
A pénzügyi applikációknak természetükből fakadóan kell egyszerre gyorsnak és könnyen használhatónak lenniük, miközben összetett szabályrendszereknek, biztonsági előírásoknak felelnek meg. Az intuitív felhasználói felületek, a mesterséges intelligenciára épülő azonosító folyamatok, valamint a szolgáltatások teljes digitalizálása meghatározza a bankszektor fejlődését. Ezen innovációs folyamatok fő mozgatórugója az állandóan formálódó elvárások az ügyfelek részéről, derül ki a Liferay Digital Talks soron következő adásából.
Civil Díjat nyert a szoftvervállalat
A NIOK Alapítvány a „Legjobb együttműködés” kategóriáját ítélte a Liferay Hungary szoftervállalat számára az InDaHouse Hungary Egyesület több éves anyagi és önkéntes hozzájárulásáért. A jótékonysági kapcsolat azonban kölcsönös, mivel a borsodi gyerekek segítése és a közösségi ház megépítésében való aktív részvétel a vállalat dolgozói számára is pozitív hatást gyakorol.
A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
A járványhelyzet minden szempontból átformálta az életünket, hiszen nemcsak a háztartásokat kényszerítette arra, hogy átértékeljék fogyasztásaikat, hanem a gazdaság szereplőit is olyan irányok felé terelte, mint például hogyan fogjanak össze egymással a digitális csatornákon keresztül vagy hogyan alakítsák át szervezeti működésüket. Az elemzők a korlátozások feloldása után a digitális környezet megerősödését várják, s ezt a teóriát erősíti meg a PwC tanulmánya is, amely kétheti rendszerességgel vizsgálja a COVID-19 járvány gazdasági és szervezeti hatásait pénzügyi vezetők bevonásával. Az elemzés mintegy 24 ország 871 pénzügyi vezetőjét kérdezi arról, hogyan érinti a járvány okozta válság a cégeket, magyarázza Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.
Vállalati stratégiává vált a digitális munkahelyek kialakítása
Azok a vállalatok, akik képesek lemondani a klasszikus munkavégzési kontroll kereteiről és képesek a digitális világ adta lehetőségeket rugalmasan kihasználni, ennek köszönhetően a céges munkakörnyezetet át tudják helyezni otthoni környezetbe vagy ügyfeleiket sikerül az online térbe átterelni, tovább tudják működtetni munkafolyamataikat. “A koronavírus okozta rendkívüli gazdasági helyzetben a digitális átalakulás új és szükséges módszerként jelenik meg az üzleti modellek átdolgozásában,” - fogalmazza meg Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.
Már a biztosítók is nekünk kedveznek
A megkérdezett biztosító vállalatok 60%-a mondja azt, hogy olyan kommunikációs felületeket használ, vagy tart azok kialakításánál, amely lehetővé teszi a személyre szabott információk megjelenítését ügyfelei számára, derül ki az IDC és a Liferay közös tanulmányából. Már megjelentek azok az insurtech cégek is, amelyek az okoseszközök által szolgáltatott adatok felhasználásával ajánlanak kedvezőbb biztosítási árakat ügyfeleiknek. A digitalizáció a kárbejelentő folyamatba is kezd beépülni, azonban még messze járunk attól, hogy a papír alapú dokumentáció megszűnjön.
A biztosítási iparágat is elérte a digitalizáció
Az IDC és a Liferay közös biztosítási ágazatban végzett legfrissebb tanulmánya szerint az IT-kiadások globálisan 5,2 százalékos éves növekedést vetítenek előre 2022-ig, és elérik a 126 milliárd dolláros határt.
Ezt nyerik a biztosítók a digitalizációval
A biztosítási ágazat szereplői tisztában vannak azzal, hogy a szektort alaposan felforgatja a digitális átalakulás. Az átállás után azonban továbbra is az ügyfél- és kockázatkezelést helyezik majd a középpontba, de a digitális trendeket figyelembe véve, az ügyfélélmények fejlesztését és a más iparágakkal való együttműködésre törekszenek a jövőben.
Kincset ér az AI
A piaci szereplők 65 százaléka bevétel-növekedésre használja a mesterséges intelligenciát (AI). 57 százalékuk az ügyfélkapcsolatok megerősítésére alkalmazza, 56 százalék pedig költségcsökkentési szándékkal építette be a folyamataiba. 52 százalékuk azt várja, hogy jobbá tegye általa az ügyfélélményeket, emellett 51 százalék a sales stratégiáját kívánja fejleszteni segítségével. Továbbá 50 százalék a versenyképesség növelése miatt vonta be szervezetébe, 47 százalék pedig a marketing stratégia javítása érdekében, illetve egyfajta okos előrejelző eszközt lát benne, derül ki az ügyféligények felmérésére és riportolására specializálódott Insights csoport, az e-kereskedelem meghatározó piaci szereplője, a B2B és a Liferay közös, 2019-ben elkészült Online Riportjából. A tanulmány arra kereste a választ, hogy a B2B szegmensben tevékenykedő vállalatok az AI-t felhasználva hogyan alakítják át üzleti stratégiájukat az ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében, magyarázza Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.
Átírja a trendeket a digitális élményplatformok megjelenése a gyártási ágazatban
Az IDC és a Liferay közösen készített tanulmánya szerint 2020-ra a világ legjelentősebb 2000 gyártó vállalatának mintegy 60 százaléka áll át a “smart-manufacturing” elvére és olyan digitális platformokba fog beruházni, amelyek legalább 30 százalékkal képesek növelni bevételeiket.
Az omnichannel több mint egy banki trend
A kiskereskedelemben már évekkel ezelőtt belefogtak az ún. omnichannel üzleti modell megvalósításába, amely azt jelenti, hogy összehangolták a különböző értékesítési csatornákat az ügyfelek kommunikációs csatornájával a vezetékes, az online, a közösségi média és a mobil technológiák segítségével. Az omnichannel szemlélet szinte minden ágazatot érint, közöttük az egyik, a legnagyobb változáson átmenő bankszektort is. Az "Omnichannel, több, mint trend a bankok számára" című jelentésben foglalja össze a Liferay csoport, hogy miért van szükség a bankszektorban az újszerű üzleti modell bevezetésére.
Új verziójú cloud keretrendszer debütál a mai napon
A Liferay Inc., a mai napon bejelentette, hogy elindítja a Liferay élményplatform új funkciókkal kiegészített, legújabb verzió-csomagját, amely a Liferay Digital Experience Platform (DXP), a Liferay Commerce és a Liferay DXP Cloud szolgáltatásokat tartalmazza.
A Liferay ismét a Magic Quadrant kiadvány élmezőnyében
A Gartner által vizsgált 17 élményalapú szolgáltatást nyújtó cég között sorozatban a kilencedik alkalommal foglalhatott el vezetői pozíciót a Liferay Inc. a Gartner Magic Quadrant digitális élmény platformokat rangsoroló listáján. Az előkelő helyet a legfrissebb verziójú Liferay Digital Experience Platform (DXP), a Liferay DXP Cloud, a Liferay Analytics Cloud és a Liferay Commerce szolgáltatások, az üzleti szférára és a vásárlókra gyakorolt hatásának köszönhetően foglalhatták el.
Mobilappokra optimalizált szoftverfejlesztő csomag – Liferay SDK
A Liferay ma piacra dobra mobilalkalmazás-fejlesztő csomagját, a Mobile SDK-t, amely a Liferay portál mobilbarát-verzió fejlesztésének része. A Mobile SDK most továbbfejlesztette a platform mobil-barát képességeit, elérhetővé téve a portál egyedülálló előnyeit az alkalamazás-fejlesztők számára.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!