Liferay kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Liferay

Digitalizált döntéstámogatási megoldással járul hozzá a KITE Zrt. a mezőgazdaság fejlesztéséhez
A világban megtalálható innovatív mezőgazdasági technológiai megoldásokat felkutató KITE Zrt. 3 éve elindított világszínvonalú PGR rendszere lehetővé teszi, hogy a szántóföldekről és az egyéb szenzorokból beérkező mérési adatokat megtisztítsák, rendszerezzék, feldolgozzák majd partnereiknek a döntéstámogatási folyamataikhoz olyan formában jutassák el, amely segíti őket a fenntartható és nyereséges szántóföldi növénytermesztés elérésére irányuló erőfeszítéseikben.

Magyarországon nyílt a világ első pénztármentes kávézója
A Kende Gastro Zrt. a világ első pénztármentes kávézóját hozta létre Magyarországon. A TAKE IT EASY! 100 négyzetméteres bemutató üzletében 21 kamerát kapcsoltak össze a mesterséges intelligenciával, amely nyomon követi a vásárlást. Az automatizált kiskereskedelmi egységgel 2022-ben a Trade Magazin és a Hungexpo innovációs termékversenyén első helyezést értek el Technológiai Kategóriában. A technológiával a pandémia sújtotta kereskedelmi ágazatot szeretnék támogatni.

Liferay Experience Cloud: elkészült a legújabb digitális élmény platform
A Liferay, Inc. bejelentette, hogy egy új felhőalapú DXP-as-a-Service szolgáltatással teszi még egyszerűbbé a vállalatok számára a digitális élmények kialakítását és fejlesztését. A Liferay Experience Cloud (LEC) abban segíti a vállalatokat, hogy újszerű digitális élményeket hozhassanak létre, amelyek segítségével optimalizálhatják ügyfeleik, alkalmazottaik, beszállítóik és eladóik tartalomkezelési, fiókkezelési, elemzési, kereskedelmi, személyre szabási és kevés kód-felhasználást igénylő funkcióit.

Liferay Digital Talks: digitalizáció az online élelmiszer-kereskedelemben
Két éve, hogy a cseh tulajdonú, online élelmiszer-rendelést bonyolító Rohlik a külföldi terjeszkedés első állomásaként megkezdte működését Budapesten kifli.hu néven. A tulajdonos, a cseh üzletember Tomas Cupr jövőbelátó szemléletét jól jellemzi, hogy immár 7 évvel ezelőtt kitalált egy olyan eGrocery online üzleti modellt, amely végül mentőövvé vált a COVID-19 világjárvány okozta lezárások időszakában a családoknak.

Digitalizáció a turizmusban
A turizmusban az utazástervezések többsége a digitális térben történik, a keresések 70%-a mobileszközről, applikációból zajlik. Az utazni vágyók leginkább szállásközvetítő oldalakon keresztül informálódnak a lehetőségekről (80%) és leggyakrabban itt is foglalnak szállást (64%).

A Liferay-t választotta partnerének a horvát nemzeti biztosító
Az Adris csoporton belül működő, piacvezető horvát nemzeti biztosítótársaság, a Croatia osiguranje, a digitális élményplatformok területén vezető Liferay-t választotta partnerül digitális megoldásai továbbfejlesztéséhez.

A logisztika digitalizációja a fejlett adatkezelésen alapul
Az online vásárlási lavina hatására a csomagküldő szolgáltatások egy hirtelen megugró, majd viszonylag állandósuló csúcsidőszakkal szembesültek a tavalyi év elején. A kiugró ciklusokat a korábban bevett gyakorlat ellenére is csak megfelelően fejlett informatikai infrastruktúrával lehetett ellátni. A felhőmegoldások, az automatizáció, a micro-zoning eljárás, illetve a track-and-trace felületek segítettek abban, hogy a megnövekedett vásárlói igények ellenére kevesebb reklamáció és telefonos megkeresés érkezzen az ügyfélszolgálatra.

Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját
A pénzügyi applikációknak természetükből fakadóan kell egyszerre gyorsnak és könnyen használhatónak lenniük, miközben összetett szabályrendszereknek, biztonsági előírásoknak felelnek meg. Az intuitív felhasználói felületek, a mesterséges intelligenciára épülő azonosító folyamatok, valamint a szolgáltatások teljes digitalizálása meghatározza a bankszektor fejlődését. Ezen innovációs folyamatok fő mozgatórugója az állandóan formálódó elvárások az ügyfelek részéről, derül ki a Liferay Digital Talks soron következő adásából.

Civil Díjat nyert a szoftvervállalat
A NIOK Alapítvány a „Legjobb együttműködés” kategóriáját ítélte a Liferay Hungary szoftervállalat számára az InDaHouse Hungary Egyesület több éves anyagi és önkéntes hozzájárulásáért. A jótékonysági kapcsolat azonban kölcsönös, mivel a borsodi gyerekek segítése és a közösségi ház megépítésében való aktív részvétel a vállalat dolgozói számára is pozitív hatást gyakorol.

A COVID-19 vírus hatása a digitalizációra
A járványhelyzet minden szempontból átformálta az életünket, hiszen nemcsak a háztartásokat kényszerítette arra, hogy átértékeljék fogyasztásaikat, hanem a gazdaság szereplőit is olyan irányok felé terelte, mint például hogyan fogjanak össze egymással a digitális csatornákon keresztül vagy hogyan alakítsák át szervezeti működésüket. Az elemzők a korlátozások feloldása után a digitális környezet megerősödését várják, s ezt a teóriát erősíti meg a PwC tanulmánya is, amely kétheti rendszerességgel vizsgálja a COVID-19 járvány gazdasági és szervezeti hatásait pénzügyi vezetők bevonásával. Az elemzés mintegy 24 ország 871 pénzügyi vezetőjét kérdezi arról, hogyan érinti a járvány okozta válság a cégeket, magyarázza Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.

Vállalati stratégiává vált a digitális munkahelyek kialakítása
Azok a vállalatok, akik képesek lemondani a klasszikus munkavégzési kontroll kereteiről és képesek a digitális világ adta lehetőségeket rugalmasan kihasználni, ennek köszönhetően a céges munkakörnyezetet át tudják helyezni otthoni környezetbe vagy ügyfeleiket sikerül az online térbe átterelni, tovább tudják működtetni munkafolyamataikat. “A koronavírus okozta rendkívüli gazdasági helyzetben a digitális átalakulás új és szükséges módszerként jelenik meg az üzleti modellek átdolgozásában,” - fogalmazza meg Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.

Már a biztosítók is nekünk kedveznek
A megkérdezett biztosító vállalatok 60%-a mondja azt, hogy olyan kommunikációs felületeket használ, vagy tart azok kialakításánál, amely lehetővé teszi a személyre szabott információk megjelenítését ügyfelei számára, derül ki az IDC és a Liferay közös tanulmányából. Már megjelentek azok az insurtech cégek is, amelyek az okoseszközök által szolgáltatott adatok felhasználásával ajánlanak kedvezőbb biztosítási árakat ügyfeleiknek. A digitalizáció a kárbejelentő folyamatba is kezd beépülni, azonban még messze járunk attól, hogy a papír alapú dokumentáció megszűnjön.

A biztosítási iparágat is elérte a digitalizáció
Az IDC és a Liferay közös biztosítási ágazatban végzett legfrissebb tanulmánya szerint az IT-kiadások globálisan 5,2 százalékos éves növekedést vetítenek előre 2022-ig, és elérik a 126 milliárd dolláros határt.

Ezt nyerik a biztosítók a digitalizációval
A biztosítási ágazat szereplői tisztában vannak azzal, hogy a szektort alaposan felforgatja a digitális átalakulás. Az átállás után azonban továbbra is az ügyfél- és kockázatkezelést helyezik majd a középpontba, de a digitális trendeket figyelembe véve, az ügyfélélmények fejlesztését és a más iparágakkal való együttműködésre törekszenek a jövőben.

Kincset ér az AI
A piaci szereplők 65 százaléka bevétel-növekedésre használja a mesterséges intelligenciát (AI). 57 százalékuk az ügyfélkapcsolatok megerősítésére alkalmazza, 56 százalék pedig költségcsökkentési szándékkal építette be a folyamataiba. 52 százalékuk azt várja, hogy jobbá tegye általa az ügyfélélményeket, emellett 51 százalék a sales stratégiáját kívánja fejleszteni segítségével. Továbbá 50 százalék a versenyképesség növelése miatt vonta be szervezetébe, 47 százalék pedig a marketing stratégia javítása érdekében, illetve egyfajta okos előrejelző eszközt lát benne, derül ki az ügyféligények felmérésére és riportolására specializálódott Insights csoport, az e-kereskedelem meghatározó piaci szereplője, a B2B és a Liferay közös, 2019-ben elkészült Online Riportjából. A tanulmány arra kereste a választ, hogy a B2B szegmensben tevékenykedő vállalatok az AI-t felhasználva hogyan alakítják át üzleti stratégiájukat az ügyfélkapcsolatok erősítése érdekében, magyarázza Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.

Átírja a trendeket a digitális élményplatformok megjelenése a gyártási ágazatban
Az IDC és a Liferay közösen készített tanulmánya szerint 2020-ra a világ legjelentősebb 2000 gyártó vállalatának mintegy 60 százaléka áll át a “smart-manufacturing” elvére és olyan digitális platformokba fog beruházni, amelyek legalább 30 százalékkal képesek növelni bevételeiket.

Az omnichannel több mint egy banki trend
A kiskereskedelemben már évekkel ezelőtt belefogtak az ún. omnichannel üzleti modell megvalósításába, amely azt jelenti, hogy összehangolták a különböző értékesítési csatornákat az ügyfelek kommunikációs csatornájával a vezetékes, az online, a közösségi média és a mobil technológiák segítségével. Az omnichannel szemlélet szinte minden ágazatot érint, közöttük az egyik, a legnagyobb változáson átmenő bankszektort is. Az "Omnichannel, több, mint trend a bankok számára" című jelentésben foglalja össze a Liferay csoport, hogy miért van szükség a bankszektorban az újszerű üzleti modell bevezetésére.

Új verziójú cloud keretrendszer debütál a mai napon
A Liferay Inc., a mai napon bejelentette, hogy elindítja a Liferay élményplatform új funkciókkal kiegészített, legújabb verzió-csomagját, amely a Liferay Digital Experience Platform (DXP), a Liferay Commerce és a Liferay DXP Cloud szolgáltatásokat tartalmazza.

A Liferay ismét a Magic Quadrant kiadvány élmezőnyében
A Gartner által vizsgált 17 élményalapú szolgáltatást nyújtó cég között sorozatban a kilencedik alkalommal foglalhatott el vezetői pozíciót a Liferay Inc. a Gartner Magic Quadrant digitális élmény platformokat rangsoroló listáján. Az előkelő helyet a legfrissebb verziójú Liferay Digital Experience Platform (DXP), a Liferay DXP Cloud, a Liferay Analytics Cloud és a Liferay Commerce szolgáltatások, az üzleti szférára és a vásárlókra gyakorolt hatásának köszönhetően foglalhatták el.

Mobilappokra optimalizált szoftverfejlesztő csomag – Liferay SDK
A Liferay ma piacra dobra mobilalkalmazás-fejlesztő csomagját, a Mobile SDK-t, amely a Liferay portál mobilbarát-verzió fejlesztésének része. A Mobile SDK most továbbfejlesztette a platform mobil-barát képességeit, elérhetővé téve a portál egyedülálló előnyeit az alkalamazás-fejlesztők számára.
Cikkgyűjtő
További híreink
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
Szoboszlai Dominik csatlakozása a Liverpool FC-hez nem csak a magyar, hanem a nemzetközi futballrajongók figyelmét is felkeltette. A középpályás teljesítménye és a csapat sikerei iránti érdeklődés folyamatosan növekszik. A nagy népszerűséghez természetesen hozzájárulnak a közösségi oldalak és azok az infokommunikációs lehetőségek, amelyekkel ma már akár útközben is nyomom követhetjük Szoboszlai Dominik játékát.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.