A Liferay ismét a Magic Quadrant kiadvány élmezőnyében
A Gartner által vizsgált 17 élményalapú szolgáltatást nyújtó cég között sorozatban a kilencedik alkalommal foglalhatott el vezetői pozíciót a Liferay Inc. a Gartner Magic Quadrant digitális élmény platformokat rangsoroló listáján. Az előkelő helyet a legfrissebb verziójú Liferay Digital Experience Platform (DXP), a Liferay DXP Cloud, a Liferay Analytics Cloud és a Liferay Commerce szolgáltatások, az üzleti szférára és a vásárlókra gyakorolt hatásának köszönhetően foglalhatták el.
“Hiszünk abban, hogy sikerünket megalapozta a Liferay azon egyik alapvető képessége, hogy egyedi fejlesztéseinkkel, és kimagasló kompetenciáinkkal képesek vagyunk a vállalatok számára olyan személyre szabott és összekapcsolt digitális élményközpontúságot biztosítani, amely egyidejűleg érhető el mind az intraneten, a weboldalon az ügyfél és a partnerek honlapjain is” - fogalmazza meg Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.
A 2018-ban bemutatott új termékek a következők:
- Liferay Analytics Cloud - Adatelemző és vizualizált analitikus eszköz
- Liferay Commerce - Sales folyamatokat támogató megoldás, amely minden tartalmat egy helyre csoportosít
- Liferay DXP Cloud - Nagyvállalatok számára, biztonságos PaaS alapú megoldás a Liferay DXP futtatásához és kezeléséhez
A "Gartner Magic Quadrant for Digital Experience Platforms” jelentése az alábbi linken érhető el: https://www.liferay.com/company/gartner/magic-quadrant-digital-experience-platforms
Kapcsolódó cikkek
- Idén az ABB Kft. vezetője kapta “Az év külföldi vállalatvezetője” díjat
- Erős évet zárt a Huawei
- Az OTT-One árbevétele közel 50, nettó eredménye pedig több mint 90 százalékkal nőtt 2018-ban
- A Schneider Electric a jövő mérnökeibe fektet
- MagyarBrands díjas a Cellum
- A Codecool lett az év legsikeresebb hazai ICT cége
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Az Ekol alapítója visszavásárolta cégének részvénytöbbségét
- Megállíthatatlanul terjeszkedik a dán robotikai cég a kelet-európai régióban
- Stabil növekedés
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.