gamification kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: gamification

A márkaépítés kulcselemévé vált a gamification
A gazdaság egyre inkább online platformokra helyeződik, miközben felnőtt egy újabb generáció, amelynek figyelméért világszerte újszerű módszerekkel versenyeznek a márkák. Az egyik ilyen, gyorsan teret hódító eszköz a gamification, melynek legjellemzőbb trendjeit foglalta össze legutóbbi jelentésében az iProspect, a dentsu a dentsu digitális fókuszú, end-to-end médiaügynöksége.

Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb
Alig több, mint két hét múlva kezdődik a huszadik - jubileumi - Internet Hungary konferencia Siófokon a Hotel Azúrban, ahová a rendezők több mint 2500 résztvevőt várnak, hogy azután hét teremben két napon át több, mint 300 nagynevű előadó oszthassa meg tudását, tapasztalatait vagy akár - mint például Jordán Tamás színművész - játékkal kapcsolatos élményeit. Mert ez a konferencia (sok egyéb mellett) a játékról, játékosságról szól, amit az üzleti életben - kicsit szárazabban - gamification-nek neveznek.

Gamification a bankolásban
A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő az elkövetkező 10 évben.

Bankolás? Játszani is engedd!
A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a következő 10 évben a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő.

Az alternatív valóságok és a gamification határozhatja meg a jövő munkahelyeit
A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet játékosításával, azaz a gamificationnal, hogy a munkavállalók minél inkább motiváltak legyenek, hozzásegítve ezzel a vállalatokat a jobb eredmény eléréséhez – mutat rá a jelenlegi trendre az Adecco Csoport, a világ egyik legnagyobb humán erőforrás szolgáltatásokat nyújtó cége.

Az Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat
Év Legjobb Gamification Szakdolgozata pályázat keretében 2018-ban az EcoSim, a JátékosLét, az InterSim és az Abagil Kft. közösen 13 szakmai munkát értékelt. Az év legjobb gamification szakdolgozata címet pedig Hittig Zsófia nyerte el, a szabaduló szobák hatását vizsgáló pályázatával, díja 50.000 Ft volt.

Technológia és gamifikáció
A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (2. rész)
Technológia, megoldások, trendek, biztonság: az idei Computerworld ICT Day ezekre fókuszált. Nemcsak zajlanak a változások körülöttünk, hanem mindennapjainkat is átalakítják. Néhány további érdekesség dióhéjban.
Cikkgyűjtő
További híreink
Kémháború a Kárpátok árnyékában: kiber-támadások és titkos műveletek az ukrán–magyar fronton
Az ukrán biztonsági szolgálat (SBU) május elején leleplezett egy magyar katonai hírszerzési hálózatot Kárpátalján, amely érzékeny katonai információkat gyűjtött, és a lakosság reakcióit mérte egy esetleges magyar katonai jelenlét esetén. A botrány diplomáciai viszályt váltott ki, miközben a háttérben egyre kifinomultabb kiber-hadviselési technikák is megjelentek a két ország közötti feszültségben.
Ezek a diákok újragondolják a holnapot
Jelentős állomáshoz érkezett a Samsung és az EdisonKids közös kezdeményezése, a Megoldások a holnapért kihívás: kihirdették a nyolc döntős csapatot, akik szakmai zsűri előtt bizonyították rátermettségüket. Ezek a csapatok most lehetőséget kapnak arra, hogy mentorok segítségével továbbfejlesszék innovatív ötleteiket.