Technológia és gamifikáció

forrás: Prím Online, 2016. február 10. 13:58

A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia  a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

A gamifikáció egyértelműen a 2015-ös év legfeltörekvőbb eszköze lett a cégek kommunikációjában. Sokan már a közösségi média versenytársának tartják. A Boost My Event-et stílusosan közös játékkal indították: 2.0-as (második) ilyen témájú konferencia nyitójátéka  a Duelbox csapatának új fejlesztése a Finger Sports futóversenye volt. Mindenki nagyon élvezte, ahogyan a játékosok az újaikkal az iPad-ek kijelzőin "futva" próbálták megelőzve egymást a leggyorsabban a célba érni. 

 

 

Magunk az előadások is ezt a témát járták körül.

 

Fromann Richárd, a JátékosLét Kutatóközpont vezetője szerint "a gamifikáció korunk egyik leginnovatívabb motivációs eszköze, amely képes a felhasználói élményt olyan minőségi szintre emelni, hogy az unalmas munka- és oktatási környezetek szórakoztatóvá és izgalmassá válnak, amely által jelentősen növekedni kezd a felhasználó motivációja és lojalitása, így a korábbinál nagy valószínűséggel lényegesen jobb eredmények jönnek létre." 

 

Hajós Cecília és Regicz Tamás (mindketten az Activiteam-Art-tól) a személyes kommunikáció és technológia kapcsolatáról, így a csapatépítés jövőjéről beszéltek. Előadásukban hangsúlyozták, hogy a technológiai fejlődés nem tudja helyettesíteni a személyes kapcsolatot. Ez a személyes kapcsolat által tud jól működni együtt az ember és a gép az élményrendezvények létrehozásában. Úgy látják, hogy a 2016 trendjei a csapatépítés világában az egyre inkább technológiákra épülő szolgáltatások lesznek, ahol a résztvevőket (tömegeket) egyszerre tudják bevonni közösségi játékokba, élményekbe.

 

Sárosi Róbert, a Duelbox vezetője az előtte lévő két előadás tartalmának gyakorlati megvalósításáról beszélt, arról, hogy hogyan játsszon egy tömeg. Gyakorlati példákkal bemutatta, hogy a mostani technológiai fejlődések (5G, a dolgok internete, a Big Data, a Web 3.0) milyen lehetőséget adnak a rendezvény szervezők számára.

Kulcsszavak: gamification konferencia

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A kecskeméti Mercedes-Benz Gyár a legvonzóbb munkahely 2024-ben

Mind az autóipari gyártó, mind az összesített kategóriában a kecskeméti Mercedes-Benz Gyár nyerte el a PwC 2024 Legvonzóbb Munkahelye Díjat.

2024. december 4. 10:01

Két új ZTE mobil érkezett a magyar piacra

A ZTE két, 2024-ben debütáló modellje, a nubia Flip 5G és a nubia Music nemrég megérkezett a magyar piacra is. A ZTE első összehajtható okostelefonja, a nubia Flip 5G, és a zenére hangsúlyt fektető nubia Music már elérhető a magyar vásárlók számára.

2024. december 3. 20:21

A TikTok és a YouTube a tinédzserek első számú mobilos platformja

Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.

2024. december 3. 18:37

A jövő programozói versenyeztek

A régió legjobb egyetemista és középiskolás programozói mérték össze tudásukat a Debreceni Egyetem Informatikai Karán rendezett Regionális Programozói Csapatversenyen. A résztvevők számot adhattak arról, rendelkeznek-e naprakész informatikai tudással és hogyan tudnak csapatban dolgozni.

2024. december 3. 16:54

Az AI használata a munkavállalók 22%-át érinti a magyar ingatlanpiacon

A mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepet kap az ingatlan- és építőiparban, de vajon hogyan áll Közép-Európa ezen a téren? Egy friss kutatás szerint a magyar ingatlanpiacon dolgozók mindössze 22%-a használ mesterséges intelligenciát, 23%-uk napi szinten, 46%-uk pedig heti rendszerességgel, de mégis érzékelhető a változás: az ingatlan- és építőiparban dolgozók 60%-a mindhárom piacon kifejezte, hogy szívesen elsajátítaná az új technológia alkalmazását.

2024. december 3. 15:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

2024. november 29. 17:16

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

2024. november 26. 20:37

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40