Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb
Alig több, mint két hét múlva kezdődik a huszadik - jubileumi - Internet Hungary konferencia Siófokon a Hotel Azúrban, ahová a rendezők több mint 2500 résztvevőt várnak, hogy azután hét teremben két napon át több, mint 300 nagynevű előadó oszthassa meg tudását, tapasztalatait vagy akár - mint például Jordán Tamás színművész - játékkal kapcsolatos élményeit. Mert ez a konferencia (sok egyéb mellett) a játékról, játékosságról szól, amit az üzleti életben - kicsit szárazabban - gamification-nek neveznek.
A program sokrétűségét talán érzékelteti az alábbi "néhány" kiemelés a szekciókból, témakörökből:
Future Hungary: Architektúrák változása
- Fejlövések és tévhitek. Valóban jól látjuk, hogy miként változik a gazdaság, a kereskedelem, a média és nem utolsósorban a környezet? Miért keressük rosszul az internet növekedési potenciálját?
- A sült galamb még mindig nem tud repülni.
- Aranyhalak a halászlében. Még nem hagytad el a lehetőségeidet.
- Gondolatkísérlet: Mi történhet, ha egy Homo Consumer felelőssé válik? Mi történhet, ha “kihal” a mostani “túlzott fogyasztással” működő emberfajta? Ha a környezettudatosság, a fenntartható fejlődés vírusszerűen elkezd terjedni, és az emberek abbahagyják a fölösleges fogyasztást. A válaszokat az előadásokban keressük.
A homo ludens-től a robot sapiens-ig, avagy a játékos embertől a mesterséges intelligenciáig
- Az intelligencia logikus játékai és a huncut oldala.
- Az intuíció és a mesterséges intelligencia.
- A bizonyosság és esetlegesség algoritmusa.
- Az intelligens média és a mesterséges intelligencia.
- Az emberi intelligencia bővítése az IoT adatokból kivont ismeretekkel.
Játékok közt szabad lenni
- Játékosítás az üzleti életben.
- Stratégiai játékok - harcászat és versenyelőny.
- Az intelligens marketing.
- Ahány ház, annyi játék.
- Miénk ez a cirkusz: Játék és cinizmus. A szellemiség margójára.
Lelkek csókja - Szenvedélyek játéka
- Az illúziók birodalma: a siker kulcsa.
- Itt a piros, hol a piros? Érzékszerveink becsapása.
- Tanuld meg az élményadás művészetét!
- A vágy (elő)játéka.
- Szenvedély, függőség.
- A versenyharcosok: szenvedélyből küzdők.
Brand Hungary. Brandszerváltás: márkaőrök és márkák hangnemei
- Mikor hagyhatja el önmagát a márka?
- A reklámfogyasztó is ember.
- Hittek a márkában: magyar márkák nőttek nagyra.
- A hangnemváltások okai.
- Szeretem, ha szidnak; addig is rólam beszélnek.
- A provokáló marketing: a lenéző és sznob kommunikáció.
Commerce Hungaricum - Kinyílt a világ
- 6,5 millió ember hálójában, de 4 milliárd ember piacterén!
- Vásárlók szabadsága. Ott vásárol, ahol olcsóbb - az USA-tól Budaörsig.
- Nézz szembe az ármészárlással! A 100%-os árkedvezmény és társai.
- Csinálj magadnak ünnepet, élénkítsd a forgalmadat! Black Friday és barátai.
- Az utolsó láncszem: a contact man. Ügyfélszolgálatok és kézbesítők.
- Az alternatív áruszállítók. - Mit vártok a piactól?
- A legszínesebb piac: áruszállítás.
Legyen élmény a fizetés: a pénz alternatív útjai
- A bankok fejlődési szakaszai a digitalizációs úton.
- Hamarosan jön a pénzügyi liberalizáció. A piaci verseny kibontakozása vagy inkább valami más?
- Figyeld, hova rakja a fogyasztód a megtakarított pénzét! Kezeld inkább te!
- Mit tanulhatunk a Revolut sztoriból?
- E-pénz, azonnali utalás, token és a one click payment.
- Eldobod a bankkártyád?
- A készpénzfétis hétköznapjai.
Mestersége: reklámember
- A hirdetésieszköz-arzenál kezelésének művészete, avagy a szakmánk túl bonyolulttá vált.
- Hogyan veszítsünk el egy ügynökséget 10 nap alatt?
- Mad man vs Math man.
- Az egyik kockás, a másik lila: a kreatív munkatársak nyomógombjai.
- Lehet-e a marketingművészetet tudományos alapokon mívelni?
Digitális hirdetési eszközök: fétisek igazsága.
- Amikor az ész akar győzedelmeskedni az érzelmek és megérzések felett.
- A homo consumer “adatszórása”. Én láttam, én végigkísértem az embert a vásárlói útján, miközben fogyasztóvá “emelkedett”.
- Az Adatkirály megszületik! Az online és offline adatok regisztrálása és merge-ölése.
- Gondolatkisérelt és protokoll felállatísa: Mit teszel ha kizártak a globálisok? Mondjuk pont a BlackFriday napján?
- A KPI-fétis (fél)istene: growth hacking és KPI!
- Kampányológia: kinek kell a programmatic?
- Krízismegoldások: protokollok felállítása, amikor a globálisok kizárnak.
- Színpadon a Google shopping!
- Egy ritka kampánycél: a konkurencia.
- Buzzwordok nyomában: a konverziófétis.
- Vizsgálat indul a multichannel, omnichannel és a one channel ügyében.
6.5 millió honfitársunk szeretne szórakozni. (text, audio, audiovizuális)
- Tudod, kivel szórakozz?! Ne égesd az időm! A média környezetvédelme.
- Tartalmak eladhatósága.
- A sorozatfüggők. A sorozatfüggők piaca.
- A játék megjelenése a szórakoztatóiparban és a sajtóban.
- A médiafogyasztó szabadsága – A pénz a legjobb indikátor. Arra költ…
- Mitől lesz a content marketing piac?
- Sorozatok varázsa.
- Ne legyünk már álprűdek! Eladható tartalom az, amit meg is vesznek!
- Tartsd tisztán a piacod! Gondolatok a brand safety-ről és más „influenzás” tartalomról.
Médiainnováció…
- “…és mire beértük az úttörőket, ők már tovább is mentek, tovább is fejlesztették piacukat.”
- Megszoksz, vagy megszöksz. Az OTT minden nap kér egy szeletet a szalámidból.
- Egy csodálatos barátság kezdete: lineáris programming és az OTT piac érdekeltségei.
- Az OTT nyeresége: Te tudod, hogy naponta hány évnyi reklámot tolunk?
- Reklámok és előfizetések.
- Cherchez la femme! Content is the king, but data is the Queen!
Telekommunikáció:
- 100 éves tradíciók dőlnek a porba.
- Az 5G az igazi 2G?
- Magyarország 5 stratégiája.
- Gigabit társdalom.
- OTT killed the IPTV star?
Data Hungary- A dataizmus kora
- Alapozó workshop a Workshop bárban.
- Paradigmaváltás: piackutatók és adattudósok.
- Hogyan lehet az offline és online adatokat merge-ölni?
- Mindenkinek máshogy van igaza: adatok értelmezhetősége.
- Ahol nincs adat, ott teremtsd meg te és kereskedj vele!
Az üzlet teste a pénz, lelke a játék. Üzlet és a játék jól megférnek egymás mellett.
- A játék lelke valójában: flow, engagement és business.
- Miért kell játszanunk Minden Áronnal?
- A gamifikáció használata az üzleti előrejelzésben.
- Játékok üzleti használata a kommunikációban, csoportkezelésben és a kereskedelemben.
Ügyfélszolgálat, ami a brandhez tartozik
- Játékos ügyfélszolgálati emlékek.
- A Peer 2 Peer ügyfélszolgálatok.
- A botok nem az ügyfélszolgálatok alternatívái.
- Hogyan tudunk több tízezer embert botokkal mozgatni?
Élményszolgáltatás/Service design
- Mi a „túró” az a service design?
- Ébredés: a márkák kommunikációs csatornái.
- Szerepjátékok a termék- és szolgáltatástervezésben.
- Tesztelés nélkül piacra menni?
Ember és cégvezetés: együttműködésben brillírozva
- Nem leszek a játékszered.
- Az együttműködések anatómiája.
- Sok(k)ba van nekem az igazmondás. Az asszertív kommunikáció margójára.
- Piti emberek eszköztárai.
- Ki lett végül agilis? (Buzzwordök nyomában.)
Influencer Tangó
- Kivel szórakozzon az influencer?
- Vak vezet világtalant? Miben áll a hitelességi játszma az influencerek világában?
- A karizmatikus ember hitele.
- Ki a tökéletes influencer?
- Nostradamus mint az influencerek ősapja?
- Top 5 influencer játék a közönség bevonására.
- Unfair play. – Amikor botok és vásárolt követők pörgetik a számokat.
S ha már játék, a konferencialátogatók is játszhatnak, a rendezők négy témában hirdettek versenyt:
Hatszavas (humoros, szatírikus) történetek
- Környezetem “állatai”.
- Mondj el hat szóban egy játékkal kapcsolatos történetet
Közösségimédia-díj: Játsszunk együtt! 2 kategória
- Társas-Játékok
- Közösségi-kampányok
Legerősebb láncszem - ügyfélszolgálati díj.
- Az emberek, akiket szolgálunk, az emberek, akik szolgálnak. Mert az ügyfélszolgálat kétirányú!
Legyen élmény a fizetés! Szeressük a foghúzást
- Az ekereskedők számára kiírt pályázat.
A konferencia részletes programja már olvasható az Internet Hungary honlapján, és regisztrákni is ott lehet.
Kapcsolódó cikkek
- IH, az ősz legnagyobb konferenciája
- Rengeteg új bejelentés hangzott el a Microsoft vasárnapi konferenciáján
- Késésben vagy? - Akkor gyorsan regisztrálj!
- Internet Hungary: egymás vállán fognak sírni a taxisok és az Uber sofőrök?
- Internet Hungary: a digitális térben egy háziasszony is versenyre kelhet a legnagyobb multikkal!
- Megvan az Internet Hungary innovációs versenyének nyolc döntőse
- Technológia és gamifikáció
- Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
- Computerworld ICT Day 2015 – terítéken napjaink trendjei, megoldásai (2. rész)
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.