Okos nyomtatókhoz szánt alkalmazásokat mutatott be a Samsung
Két új alkalmazással rukkolt elő a Samsung. A vállalat az appokat okos nyomtatóihoz fejlesztette.
A Samsung bemutatta két új, nyomtatókhoz fejlesztett applikációját. A Dynamic Workflow és a RemoteCall névre keresztelt alkalmazásokat arra tervezték, hogy növeljék a termelékenységet és csökkentsék a végfelhasználókra, illetve a szervizekre háruló működési költségeket.
A Dynamic Workflow és a RemoteCall a Smart UX Centerhez, a Samsung Smart MultiXpress multifunkciós nyomtatóinak Android-alapú felhasználói felületéhez fejlesztett kiegészítő alkalmazások. Ezek az új applikációk egyetlen lépésben látnak el összetett dokumentumkezelési feladatokat, és képesek távolról összekötni a nyomtatókat a szervizekkel, ezáltal időt takarítva meg a felhasználóik számára.
A Dynamic Workflow alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók munkafolyamatokat hozzanak létre, amiket testre is szabhatnak. Egyetlen folyamatba lehet tömöríteni például olyan összetett feladatokat, mint a szkennelés, az optikai karakterfelismerés és a dokumentumelosztás, amely a későbbi egyszerű elérés érdekében egyetlen érintéssel elmenthető és előhívható.
A RemoteCall egy olyan fizetős alkalmazás, amely a hiba távoli diagnosztizálása és elhárítása érdekében összeköti a nyomtatót a szervízzel. Távmenedzsment segítségével a szerviz munkatársai képesek vezérelni a Smart UX Centert, és útmutatást nyújthatnak a felhasználónak a hibaelhárítási folyamat során. Szükség esetén a probléma megoldása érdekében a szakemberek akár a PC-hez is tudnak kapcsolódni. A távoli eléréssel a kevesebb kiszállásnak köszönhetően nem csupán időt, hanem pénzt is spórolhatnak a végfelhasználók, illetve a Samsung viszonteladó partnerei is.
Az új alkalmazások főbb tulajdonságai:
Dynamic Workflow:
- Alkalmazások kombinációja: egy munkafolyamatban ötvözi több különböző alkalmazás funkcióit
- Megnövelt produktivitás: időtakarékos, gyors elérést biztosít, az egyszerű mentési lehetőség pedig növeli az iroda hatékonyságát.
RemoteCall:
- Screen control: a távoli elérés valós idejű probléma diagnosztizálást tesz lehetővé.
- On-Screen Drawing: a képernyőn való rajzolással a fontos pontok kijelölhetők, ezzel egyszerűbbé és világosabbá tehető a kommunikáció a felhasználók és a szerviz között
- Text chat: mobil chat lehetőséget kínál a szervíz munkatársaival
- Egyszerű kapcsolódás: egy 6 számjegyű kód beírásával egy lépésben lehet kapcsolódni, a kódot a szerviz center bocsátja ki
A Samsung minden hónapban új applikációkkal és widgetekkel bővíti a Smart UX Centert, amely a vállalat egyik kiemelt IoT (Internet of Things) projektje. A Smart UX Center célja, hogy a legújabb mobilpiaci fejlesztéseket az irodai munkafolyamatok szolgálatába állítsa, és tökéletesítse az irodai megoldásokat azáltal, hogy a felhasználók zökkenőmentesen tudják menedzselni feladataikat a különböző irodai eszközök között.
Kapcsolódó cikkek
- Bio-processzorral törne be az egészségügyi piacra a Samsung
- Interaktív mesék karácsonyra a Samsung táblagépeken
- Érkezik a Samsung 128 gigabájtos microSD kártyája
- Neurofiziológiai kísérlet: jobb a SUHD a Full HD-nál
- A Samsung bemutatta a Samsung Pay Tömegközlekedést
- Új multifunkcionális készülékek a Samsungtól
- A Samsung bemutatta a ProXpress M4030/4080 lézernyomtatóit
- Kkv-k igényeire szabott nyomtatócsaládot jelentett be a Samsung
- Smart Nyomtató Diagnosztikai Rendszert mutatott be a Samsung
- NFC-képes, színes lézernyomtatókat mutatott be a Samsung