A Netflix megérkezett Magyarországra

Vértes János Andor, 2016. január 6. 23:14

Már a tavalyi Média Hungarynek is egyik kulcstémája volt, hogy vajon meddig tartja magát Magyarországon a szekvenciális televíziózás, mikor lépnek be olyan televíziós tartalomszolgáltatók a magyar piacra, mint például a Netflix. Nos: lehet, hogy csak mostanáig. A ma kezdődött CES 2016-on jelentette be a Netflix, hogy gyakorlatilag az egész világon elindítja szolgáltatását, és ma már sokan meg is kapták e-mailben a felhívást az ingyenes kipróbálásra.

Az ingyenesség egy hónapig tart, de a díjak utána is versenyképesek a kábelszolgáltatók áraival, különösen, ha a sorozatok, filmek, tévés tartalmak mennyiségét nézzük. Havi 8 dollárért tévés minőségben egyidejűleg egy eszközön, tíz dollárért HD minőségben egyszerre két eszközön nézhetünk Netflix adást (tetszőlegest a több tízezres kínálatból), míg 12 dollárban már 4 készülék van, és 4K-s minőség.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az LG ismét a TOP 100 márka között

Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.

2024. október 30. 20:19

Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért

Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást. 

2024. október 24. 15:03

Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre. 

2024. október 16. 10:23

Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének

A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki*  székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.

2024. október 10. 14:51

Új elnököt választott az Ecommerce Hungary

Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.

2024. október 7. 11:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59