A Netflix megérkezett Magyarországra
Már a tavalyi Média Hungarynek is egyik kulcstémája volt, hogy vajon meddig tartja magát Magyarországon a szekvenciális televíziózás, mikor lépnek be olyan televíziós tartalomszolgáltatók a magyar piacra, mint például a Netflix. Nos: lehet, hogy csak mostanáig. A ma kezdődött CES 2016-on jelentette be a Netflix, hogy gyakorlatilag az egész világon elindítja szolgáltatását, és ma már sokan meg is kapták e-mailben a felhívást az ingyenes kipróbálásra.
Az ingyenesség egy hónapig tart, de a díjak utána is versenyképesek a kábelszolgáltatók áraival, különösen, ha a sorozatok, filmek, tévés tartalmak mennyiségét nézzük. Havi 8 dollárért tévés minőségben egyidejűleg egy eszközön, tíz dollárért HD minőségben egyszerre két eszközön nézhetünk Netflix adást (tetszőlegest a több tízezres kínálatból), míg 12 dollárban már 4 készülék van, és 4K-s minőség.
Kapcsolódó cikkek
- Okosotthon-menedzsment funkciót kínálnak az LG új okostévéi
- Nyomtassunk magunknak új szerveket!
- Szuperhős verdák: a jövő autói emberéleteket és a bolygót menthetik meg
- 38 díjat zsebelt be a Samsung a CES Innovation Awardson
- Digitális újdonságok a CES 2016 eCommerce Piacterén
- Az Intel-vezető víziójával indít a CES 2016
- Magyarok fogják össze Közép-Európa legtehetségesebb vállalkozóit
- 2015 október 21: a nap, amikor bepillanthatunk a jövőbe
- Újra lesz C Space a 2016-os CES-en
- Kritikus vélemények az online tartalomszolgáltatási piac szabályozásáról
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.