Nem science fiction a műholdvevővel felszerelt traktor
A precíziós gazdálkodás, mint optimalizált munkafolyamat volt az egyik főszereplője az AGROmashEXPO kiállítás ideje alatt megrendezett Mi terem a neten 2016-ban? konzultációján.
Az Agroinform.hu piacvezető mezőgazdasági portál online marketing-villámkonferenciáján ismertették egy, a témában végzett online kutatás eredményeit, szó esett arról is, hogyan támogathatja a digitális marketing az agrárvállalkozásokat, miként lehet hadra fogni a legnagyobb közösségi felületet népszerűsítésükre, s a többi között arról, hogyan előzhető meg a súlyos büntetés a mezőgazdasági direktmarketinges eszközök alkalmazásakor.
A magyar gazdálkodók közül egyre többen hajlanak a precíziós technológiák alkalmazása felé. A környezetvédelmi szempontok mellett rövidesen uniós elvárás lesz a változtatható öntözés, a precíziós sorközművelés és talaj-előkészítés, vele a vetőmag, a növényvédő szerek, valamint a trágya elosztása, vagy akár az automata kormányzás átültetése a hazai gyakorlatba.
Egy, az Agroinform.hu hu portálon elért félezer, szántóföldi területtel rendelkező, gazdaságban tevékenykedő döntéshozó körében végzett online kutatás szerint – amelynek adatait bemutatták a Mi terem a neten? villámkonferencián – a válaszadók fele hallott már a precíziós gazdálkodásról. Egyre nő azok száma, akik alkalmazzák is, és ők szinte kivétel nélkül elégedettek az eredménnyel.
2016. január 28-án hatodik alkalommal megrendezett online marketing-villámkonferencia előadásain az agrárszektorban egyre hangsúlyosabb digitális marketinglehetőségek és az aktuális trendek, újdonságok ismertetésén túl gyakorlati tudnivalók hangzottak el az online média-megjelenések iránt érdeklődőknek.
A hazai online marketing egyik vezető szakértője, Lévai Richárd azt mutatta be, hogyan tudnak a mezőgazdasági vállalkozások lépéselőnybe kerülni a Facebook elérési lehetőségeinek alkalmazásával.
Ma már olyan megoldások is használhatóak, mint a remarketing, amivel visszacélozhatóak az egyes felhasználók, mely segítségével releváns hirdetések juttathatók el. A display hirdetések evolúciójáról Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese osztotta meg a legfrissebb információkat.
Az Agroinform Nemzetközi Géppiac lehetőségei kapcsán Vancsik Zoltán, az Agroinform.hu kiemelt ügyfél kapcsolat-tartója ismertette a nagy számok titkait a villámkonferencia résztvevői előtt, emellett az is kiderült, mitől mutat túl egy piactéri hirdetés a spontán ajánlattételen.
Az AGROmashEXPO kiállítás ideje alatt megrendezett program során Tóth Bence, a Market Insight ügyvezetője az Agroinform.hu portálon elért gazdálkodók körében végzett kutatását ismertette. Előadásában szó volt a többi között a precíziós gazdálkodás penetrációjáról, azzal való elégedettségről és a technológia adaptációt meghatározó tényezőkről egy többváltozós statisztikai modellezés eredményeként.
Hogyan ne büntessenek 20 millióra, avagy a legújabb adatvédelmi szabályok. Az online marketing jogi tudnivalóiról dr. Horváth Katalin beszélt, akinek előadása választ adott a legfontosabb marketing-jogi kérdésekre, mint például hogyan tudunk jogszerűen hírlevelet küldeni, hogyan építsünk adatbázist, mik a különböző promóciók reklám- és adójogi szabályai?
Kapcsolódó cikkek
- Néhány nap és Hacktivity
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- Gyorsítsuk az innovációt az ITU Telecom World 2015 konferencián
- Ügynökségi szakember lett az IAB Hungary új elnöke
- InternetKon – szakmai workshop az internethez való hozzáférés akadályainak lebontásáról
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Távközlési konferencia - Innovációs fórumot rendez Magyarország
- Csalók detektálása felhőből
- Ismét Szabad Szoftver Konferencia Budapesten
- Nemzetközi médiakonferenciát tart a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat az NMHH támogatásával
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.