A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
Az ügyfélkiszolgálás és ügyfélélmény témában az egyik legrangosabb hazai üzleti elismerés az Élményvezérek díj, amelyet 2015-ben a UPC nyert el.
Az idei évben harmadszor készítette el átfogó ügyfélélmény-kutatását a DEVELOR Tanácsadó Zrt., amelyben a vállalati szegmens mélyinterjús és kvantitatív felmérése mellett a lakosság véleményét is megkérdezte. Utóbbi eredményei egy 1200 fős reprezentatív országos minta alapján megmutatták azt is, hogy az ügyfelek ma Magyarországon kit tekintenek élményvezérnek, vagyis melyek azok a cégek, amelyek kiemelkedő és maradandó ügyfélélményt nyújtanak. Eszerint a UPC ügyfelei gondolják azt, hogy ez a cég tett az elmúlt évben a legtöbbet az ügyfelei elégedettsége érdekében.
Az ma már nem kérdés, hogy a kimagasló ügyfélkiszolgálás és a pozitív ügyfélélmény elérése minden jelentősebb szolgáltató vállalat számára kiemelt fontosságú, azonban a folyamatosan növekvő ügyfél elvárásokkal sok cég nem képes lépést tartani. Csak azon szolgáltatók képesek versenyben maradni, akik hosszú távra szóló ügyfélélmény fejlesztési stratégiával rendelkeznek, és ezt a napi gyakorlatba is be tudják vezetni. Azaz évről évre megfelelő erőforrásokat biztosítanak a szolgáltatásaik, infrastruktúrájuk és munkatársaik fejlesztésére. A vállalatvezetők többsége úgy véli, hogy a pozitív gazdasági környezet lehetőséget teremt ezen stratégia továbbvitelére, de számolnak azzal is, hogy tovább nőnek az ügyfelek elvárásai - derül ki a Develor Tanácsadó Zrt. 2015-ös kutatásából.
Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a kutatás eredményeihez kapcsolódó, az Élményvezérek 2015 Díj átadóján elmondta: „Egy cég csak elkötelezett munkatársakkal képes az ügyfelek igényeinek meghaladására, kiemelkedő, pozitív ügyfélélmény nyújtására. Az ügyfélélményhez szükség van minden munkatársra a közvetlen ügyfél-kapcsolattartóktól a háttérben dolgozókig. Az igazi ügyfélélmény az, amikor az ügyfelek nem csak elégedettek, hanem érzelmileg is kötődnek és aktívan ajánlják az adott szolgáltatót ismerőseiknek.”
Egyebek mellett ennek az ajánlásnak a mértékét is felmérte az idei év kutatása, illetve azt is, hogy melyek azok a vállalatok, amelyeket ügyfeleik kimagasló élményt nyújtó szolgáltatóként neveztek meg. Ebben az évben az élményvezérként említett cégek élmezőnyében végzett, és az elmúlt évhez viszonyítva legnagyobb előrelépést elérő UPC Magyarország Kft.-nek ítélte oda a DEVELOR az Élményvezérek 2015 díjat.
Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója a következő szavakkal köszönte meg az elismerést:
“A Develor díja különösen értékes számunkra, hiszen az ügyfelek véleménye alapján érdemeltük ki. Nagy öröm látni, hogy erőfeszítéseinket elismerik és értékelik – ezt saját felméréseink is igazolják. Keményen dolgoztunk az elmúlt években, hogy az ügyfélkapcsolatok minden területén a legjobbat nyújthassuk: az ügyfélélmény számunkra nem csupán vonzó szolgáltatási portfóliót jelent, hanem elsőrangú kiszolgálást és törődő odafigyelést is.
Mint meghatározó internet- és élmény szolgáltató Magyarországon, minden lépésünket ezekhez az elvárásokhoz igazítjuk. Ezért is vezettünk be új, igényekre szabott csomagokat, indítottuk el az egész országra kiterjedő ingyenes Wi-Fi szolgáltatásunkat, és vezettük be a UPC Mobilt, amellyel a piacon egyedüliként korlátlan adatforgalmat adunk minden előfizetőnk kezébe. Nagyon büszke vagyok a UPC Magyarország profi és elkötelezett csapatára, akik nap mint nap mindent megtesznek azért, hogy kiemelkedő ügyfélélményt nyújthassunk előfizetőinknek. A most elnyert díj az ő munkájukat dicséri.”
A vállalat nevében a díjat Gerencsér Titanilla, a UPC Magyarország ügyfélélmény menedzsere vette át:
Kapcsolódó cikkek
- A fiatalok nem a szóból, hanem a képből értenek
- Magasról indított a GKI konjuktúraindex
- Színlelni boldog szeretőt
- Okostelefon az idei slágerajándék
- A vállalatok háromnegyedét érte már belső információbiztonsági incidens
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- „Sajátos kapcsolatban élünk az ügyfeleinkkel”
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Nem bíznak a külső szolgáltatókban a vállalkozások
- Ötből négy rosszindulatú támadás komoly problémát jelent a felhasználóknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.