DSS-szeminárium: új gondolkodásmód az információminőség javításában
Kovács Attila, 2000. október 16. 17:33
Az információ és tudásmenedzsment, valamint az üzleti információminőség javításának nemzetközileg elismert tanácsadó szaktekintélye, Larry P. English saját, egyedülálló TQdM teljes körű adatkezelési minőségbiztosítási rendszerét ismertette a döntéstámogatás terén ismert DSS Consulting Kft. október 16-án, a budapesti Inter-Continentalban rendezett immár második szakmai szemináriumán.
A TQdM-et mára a világ számos országában használják, a referenciák között található a Bank of Scotland, a Hewlett-Packard, az Agilent, a British Telecom és a Reuters. English szerint az információ minőségén az információ fogyasztói követelményeknek való folyamatos megfelelés értendő. A szemináriumon részt vevő mintegy 45 informatikai és vállalati vezető előadást hallhatott az információminőség-menedzsment (IQM) terén kialakított DSS Consulting módszertanról, hazai IQM projektről is.
A Kereskedelmi és Hitel Banknál a kft. alvállalkozásával ez év végére alakítják ki a TQdM módszertan révén a jobb banki működést, egységes ügyféltörzs kialakítását biztosító információ-minőségbiztosítási rendszert mondta a szeminárium sajtótájékoztatóján Lukács Lajos, a DSS ügyvezető igazgatója. Szintén a tájékoztatón jelentették be a cég Quality Monitor nevű, több modulból álló termékcsaládját, melynek első referenciája a K&h Bank és a Magyar Posta.
Kapcsolódó cikkek
- Oracle Database 10g Release 2 szeminárium
- Üzleti IT szeminárium "szolgáltató informatikai szervezet" fókusszal
- SCI-Network: RAD Napok a Hotel Aquincumban
- A legújabb informatikai óvintézkedések és technikák
- Ismét nagy volt a látogatottság a tavaszi Microsoft fejlesztői szemináriumokon
- DSS-Sun-SYBASE: bankinformatikai konferencia
- eBolt: az első ISO 9001:2000 tanúsítással rendelkező internetes áruház
- Driven by Design bemutató-sorozat Bécsben az Apple-től
- Valósidejű adattárházakat kínál ügyfeleinek a HP Magyarország
- Indulnak a Microsoft 2004-es szemináriumi sorozatai