A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
Több mint 600 biztonsági követelmény teljesítése és 1000 órát is meghaladó előkészítő munka: szigorú nemzetközi auditfolyamaton esett át a Virtual Call Center cégcsoport ahhoz, hogy a régióban egyedülálló szolgáltatását, a VCC Pay-t elindíthassa. A telefonon keresztüli, valós időben, ügyintéző által vezetett bankkártyás fizetés átszabhatja a termék- és szolgáltatásértékesítés, illetve a kintlévőségkezelés piacát.
A Virtual Call Center által fejlesztett VCC Pay szolgáltatás főleg a telefonon keresztüli értékesítés, illetve a behajtás területén jelent régóta várt megoldást. “Minden olyan iparági szereplőnek segítség lehet, melynél jellemző, hogy a sikeres üzlet a telefonos megkeresés és a fizetés közötti eltelt idő függvénye. Mivel pillanatokon belül lehet reagálni az ügyfelek igényeire, aggályaira, az értékesítési vagy behajtási konverzió is sokszorosára nőhet” - emeli ki Tóth Szabolcs, a VCC ügyvezetője. A nyomógombos fizetési rendszer előnye, hogy bármilyen, telefonos ügyfélszolgálaton keresztül értékesített szolgáltatás díja azonnal, az operátor irányításával, mégis a legszigorúbb adatvédelmi előírásoknak megfelelve rendezhető. A megoldás kulcsa, hogy az ügyfelek nemcsak a megrendelési, hanem fizetési folyamat alatt is élő támogatást kapnak anélkül, hogy kártyaadataik a másik fél tudomására jutnának vagy tárolódnának.
A régióban úttörő technológiai megoldást nemcsak hosszas fejlesztés, hanem egy szigorú, közel két éves nemzetközi auditfolyamat is megelőzte. Ahhoz ugyanis, hogy a szolgáltatás integrálható legyen a Virtual Call Center rendszerébe, vagyis a cloud alapú szolgáltatás kártyaadatokat fogadhasson és továbbíthasson, az öt legnagyobb nemzetközi kártyatársaság - köztük a Master Card, a Visa és az AMEX - által felállított szabványnak kellett megfelelni. A PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) egy olyan széleskörű szabályozást takar, mely nem csak az IT-biztonságra, hanem minden, a céget érintő üzleti kockázatra is kitér. Így a tanúsítvány egy teljes körű minőségbiztosításként is értelmezhető. A PCI auditálási folyamat részét dokumentumvizsgálatok, személyes interjúk, működési bizonyítékok képezik, a Virtual Call Center esetében ez több mint 1000 munkaórányi együttműködést jelentett. Az audit egyik legfontosabb része a rendszer sérülékenységvizsgálata, vagyis a több lépcsős etikus hackelés. A Pay technológia már éles, és érzékelhető is a biztosító cégek, telekommunikációs szolgáltatók, homeshopping cégek és légitársaságok érdeklődése a megoldás iránt.
A Virtual Call Center tőkebefektető cége, a DBH Investment Zrt. szerint a tanúsítvány megszerzése új fejezetet nyit a cég és partnerei életében. "A telefonos bankkártyás fizetés mint egyedi régiós fejlesztés nagy lehetőség a nemzetközi terjeszkedésben. Ugyanakkor a transzparencia, a gazdaságosság, az üzleti tudatosság szempontjából is kiemeli a VCC-t a hasonló területen dolgozó cégek közül. Hosszú távon minden üzleti partnerének jó példát mutathat, és olyan cégeket vonz, melyek hasonló biztonsági elveket vallanak - mondta el Dr. Erdei Sándor, a DBH Group vezérigazgatója.
"A következő években több iparági területen, hazai és nemzetközi szinten is ugrásszerűen növekvő érdeklődésre számítanak a most bevezetett technológia iránt" - mondta el Tóth Szabolcs ügyvezető.
Kapcsolódó cikkek
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Újra elérhetők az NMHH oldalai és ügyfélszolgálata
- Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata
- Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.