A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
A Samsung új, úttörő innovációja közelebb hozza a sportszerető emberekhez az olimpia élményét. A szurkolók a 2016-os téli ifjúsági olimpiai játékok megnyitóünnepségét a világon elsőként már virtuális valóságban is élvezhették. A vállalat ezen kívül az olimpia helyszínén felállított különleges installációkkal, és egy fiataloknak szóló nemzetközi kampánnyal is támogatja az olimpia és a sport eszméjének terjedését.
A norvégiai Lillehammerben február 12. és 21. között zajló ifjúsági versenyen az olimpiai játékok globális partnereként a Samsung sport- és technológiatörténeti újítást valósított meg. Az olimpiai közvetítések történetében először a szurkolók úgy nézhették élőben a február 12-én tartott nyitóünnepséget, mintha maguk is a közönség soraiban ültek volna. Ehhez mindössze a Samsung okostelefonjukra volt szükségük, amelyet a Gear VR virtuális valóság-szemüveggel párosítva és az www.olympic.org weboldalt felkeresve máris a helyszínen érezhették magukat. Az innovatív megoldás segítségével az olimpiai stadiontól távol is különleges nézőpontokból lehetett követni az olimpiai láng meggyújtását, a résztvevő nemzetek felvonulását és a ceremónia egyéb látványos pillanatait.
„Jól tudjuk, hogy a mai fiatal generációnak sokszor komoly kihívásokkal kell szembenéznie. A Samsung elkötelezett az iránt, hogy olyan lehetőségeket és programokat nyújtson a fiatalok számára, amelyek arra inspirálják őket, hogy soha ne tévesszék szem elől álmaikat – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics mobil üzletágának globális marketingért felelős alelnöke. – A Samsung büszke arra, hogy csúcstechnológiája révén új élményeket nyújthat a fiatalok számára, és Lillehammerben, sőt az egész világon hozzájárulhat az olimpia népszerűsítéséhez” - tette hozzá.
A technológia mérföldkövének számító virtuális valóság-közvetítés mellett a játékok helyszínein felállított Samsung Stúdiók is különleges és izgalmas bemutatókkal várják a látogatókat. Stampeslettaban, egy VR Buszban elhelyezett szimulátorokon az amatőr síelők is profiként hódíthatják meg a lejtőket, míg a Stortorgetben lévő VR Állomáson egy egyedülálló 4D VR bemutató keretében élhetik át az érdeklődők a síugrás fantasztikus élményét. Lillehammerben, az olimpiai park felé vezető úton felállított VR Monumentben pedig egy síugrás témájú fotófal előtt bárki lélegzetelállító képeket készíthet. A helyszíneken természetesen a Samsung csúcskészülékeivel, így a Galaxy S6-tal, S6 edge-dzsel és edge+-szal is találkozhatnak az érdeklődők.
Az olimpiai játékok szellemiségét továbbvíve, a Samsung elindította „The Only Way to Know” nevű televíziós és digitális felületeken futó kampányát is, a fiatal norvég olimpiai reménység, Vebjørn Hegdal közreműködésével. Az akció fő üzenete, hogy a fiatalok mindig merjék a saját útjukat követni, és ne rettenjenek vissza az esetleges nehézségektől sem. A #THEONLYWAYTOKNOW hashtaget használva a közönség tagjai is megoszthatják a világgal saját inspiráló történeteiket. A kampányt az immár negyedik olimpiai ciklusába lépő Young Ambassadors program is támogatja. A 39 országból érkező 47 fiatal nagykövet a Samsung Galaxy S6 edge+ segítségével osztja meg a saját történeteit a bátorságról és kitartásról, ezzel is inspirálva kortársaikat a sport, illetve az élet egyéb területein.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Kapható a Samsung Galaxy A új szériája
- Gear VR-re optimalizált webes böngésző a Samsungtól
- Itt a Samsung Gear VR felhasználóknak szánt változata!
- Samsung Galaxy S6 edge+: összefonódik a divat és technológia
- Idén pozitív mutatókkal számolhat a Samsung az okostelefon-piacon
- EISA díjas a Galaxy S6 és a Samsung ívelt képernyős TV-je is
- A Samsung új képérzékelőjével tovább vékonyodhatnak az okostelefonok
- A Microsoft és a Sony lecsúszott a mobilgyártók sorában
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.
A ViewSonic új szintre emeli a konzolos játékélményt
A ViewSonic Corp., a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata bemutatja két új projektorát – az X1-4K Prót és az X2-4K Prót. A még jobb konzolos játékélményre tervezett projektorok QHD (1440p) felbontású képet nyújtanak villámgyors 120 Hz-es frissítési gyakorisággal, ultra sima játékélményt és részletes vizuális megjelenítést biztosítva egy 100 hüvelyknél is nagyobb képernyőn. A natív 4K-s UHD vizuális teljesítményt kiegészítő, beépített Harman Kardon hangsugárzók mozi minőségű hangzást nyújtanak, míg az integrált Google TV zökkenőmentes hozzáférést biztosít számos streaming lehetőséghez, valóban lenyűgöző és mindent magába foglaló otthoni szórakoztatási élményt teremtve.
Igényes és strapabíró órák a japán márkától
A Casio karóra részlege idén ünnepli 50 éves fennállását. A márka továbbra sem fogyott ki az újdonságokból, ennek ékes példája a legújabb GM-2110-es széria. „Ez az öt lenyűgöző modell a nyolcszögletű lünettával, vibráló színű fém számlapokkal a stílus és a rugalmasság határait feszegeti” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.