A Huawei tizenharmadik a Fast Company a Világ 50 Leginnovatívabb Vállalata 2016 listáján
A nagy tekintélynek örvendő üzleti és technológiai magazin, a Fast Company 2016-os értékelésén a Huawei-t választotta a világ tizenharmadik leginnovatívabb vállalatának. A Huawei így harmadszorra került fel erre az évente publikált listára.
A mobilhálózatok és készülékek területén szerzett szaktudását, valamint szakmai partnerei és ügyfelei kiterjedt körét hasznosítva a vállalat mára az információs és kommunikációs technológiák vezető globális szállítója és a világ harmadik legnagyobb okostelefongyártója lett.
„Nagy megtiszteltetés, hogy a Fast Company elismeri az innováció terén tett erőfeszítéseinket” – mondta el Ryan Ding, a vállalat termékekért és megoldásokért felelős elnök-ügyvezető igazgatója. „A Huawei elkötelezett egy jobban összekapcsolt világ (Better Connected World) megvalósításában, ezért az innováció a vállalat egyik alapelve. A Fast Companytól kapott helyezés is azt bizonyítja számunkra, hogy elismerik a munkánkat, amelynek célja, hogy az innováció segítségével világszerte jobb társadalmakat építhessünk, és digitális kapcsolatot teremthessünk az emberek között.”
„A Huawei folyamatosan fektet kutatás-fejlesztésbe, amire a vállalat méltán büszke.” - mondta Peter Jarich, a Current Analysis egyik alelnöke. „A versenytársak által is irigyelt ütemű növekedést a felhasználó-központú innovációk és vezető technológia hajtja, amelyek a jövőben még fontosabbá válnak majd a hálózatok evolúciójával.”
A Huawei továbbra is elkötelezett amellett, hogy kutatás-fejlesztésen keresztül valósítson meg innovációt:
- Egyike annak a kevés technológiai nagyvállalatnak, akik a bevételük több mint 10 százalékát költik kutatás-fejlesztésre: forgalmának 11-13 százalékát évente.
- A Huawei alkalmazottainak 45 százaléka dolgozik a kutatás-fejlesztésben.
- A Szellemi Tulajdon Világszervezete (WIPO) szerint a Huawei vezető pozíciót foglal el a nemzetközi szabadalom kérelmezések terén.
- A Huawei globális innovátorokkal folytat együttműködéseket világszerte 16 K+F központján és 36 Közös Innovációs Központján keresztül, többek között az Egyesült Államokban, Németországban, Svédországban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Olaszországban, Oroszországban, Indiában és Kínában.
Kapcsolódó cikkek
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Az akadozó streamingtől lesz feszült a felhasználó
- Öldöklő verseny a kínai okostelefon-piacon
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Mobil Weekend: az IoT-től a BlackBurry-ig
- Symantec: egyre nagyobb veszélyben az Apple rendszerei
- A Vodafone ügyfelei a legelégedettebbek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Profi videókamera az LG legújabb okostelefonja
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.