NMHH: médiapályázatok
Tévéműsorok készítésének támogatásáról szóló 420 millió forintos idei pályázati keret kiírásáról döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa helyi és körzeti televíziók számára a Magyar Média Mecenatúra program keretében.
Az összeg 60 százalékát rendszeresen jelentkező hírműsorokra, negyedét közéleti magazinműsorokra, 15 százalékát kulturális magazinműsorokra lehet fordítani. Közéleti magazinok esetében adásonként 60 ezer forint, a másik két kategóriánál adásonként 40-40 ezer forint lehet legfeljebb a támogatás úgy, hogy a Médiatanács a tervezett összköltségnek maximum a kétharmadát állja. A pályázat négyfordulós, az első beadási határidő április 7-e, a jelentkezők az idén bevezetett elektronikus pályázati rendszerben nyújthatják be kérelmeiket. A testület az elmúlt öt évben közel kétmilliárd forintot fordított összesen 431 televíziós tájékoztató műsorsorozat támogatására annak érdekében, hogy a helyi hírekről színvonalas programok révén informálódhassanak a televíziónézők.
Kapcsolódó cikkek
- Nyerj robotot az Universal Robots-tól!
- Iskolai 3D nyomtató pályázat indult
- A budapesti Szinkronkorcsolya Világbajnokság kiemelt támogatója a Ricoh Hungary Kft.
- Egymilliárd dollárnyi felhőkapacitás a közjó szolgálatába
- Százezer eurót adnak most a kreatív játékfejlesztésre
- Útjára indult a KórházSuli-Hipersuli tartalomfejlesztési pályázat
- 2015 legjobb honlapjai
- Mégis jönnek a régebbi játékok a PS4-re
- Több ezer notebook és több száz tablet talál gazdára Nyíregyházán
- Okostelefon-képzés szenioroknak
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.