Gravity R&D: sikeres az eMAG-al való együttműködésünk első éve
A budapesti székhelyű Gravity R&D, a világ egyik vezető ajánlórendszer-szolgáltatója, 2014 utolsó negyedéve óta szolgáltat személyre szabott ajánlásokat az eMAG webáruház online felületein.
A Gravity R&D jelenleg az eMAG belső webfejlesztő csapatával működik együtt. A cég továbbá a legnagyobb itthoni szolgáltató, amely ajánlórendszer megoldások teljes körét biztosítja ügyfelei számára. A Gravity portfóliója tartalmaz többek közt weboldalon közzétett, személyre szabott termékajánlásokat megjelenítő ajánló dobozokat, a konverziót és a vásárlók megtartását elősegítő retargeting megoldásokat, valamint hírlevél személyre szabási és “Smart Search” szolgáltatásokat is.
Az eMAG elsősorban személyre szabott ajánlásaihoz használja a Gravity R&D technológiáját PC-n és mobilon egyaránt. A Romániában lezajlott tesztidőszakot követően az integráció kiterjesztésre került mindhárom további országra, ahol az eMAG jelen van, így az áruház már a magyar cég ajánlásait használja Bulgáriában, Lengyelországban és itthon is.
A Gravity R&D kiterjedt nemzetközi tapasztalatokra tett szert olyan nagyvállalatokkal való együttműködése során, mint a dailymotion.com, az Allegro Group (allegro.pl), a Schibsted Group (tutti.ch – Svájc, mudah.my - Malajzia, avito.ma - Marokkó), a jora.com és az OLX Brazil. A piacnöveléssel párhuzamosan a cég folyamatosan bővül, jelenleg elsősorban front end fejlesztőket és integrációs mérnököket keresnek.
A Gravity R&D hazai cégként nemzetközi szinten is az élvonalhoz tartozó machine learning és ajánlórendszer szolgáltatóvá nőtte ki magát 2007-es megalakulása óta. 2009-ben megosztott első helyen végeztek a Netflix Prize versenyen. Több mint 150 országból regisztrált 18.000 induló csapatával ez volt a valaha megrendezett legnagyobb és legjelentősebb adatbányászati verseny. A Gravity tudományos csapatát világszinten vezető adatbányászok alkotják.
A cég egyszerre kínálja fel megoldásait komplex integrációs igényekkel rendelkező nagyvállalatoknak és teszi elérhetővé azokat kis- és középvállalkozások számára RECOplatform nevű automatizált felületén keresztül.
A Gravity R&D havi szinten 5 milliárd személyre szabott ajánlást szolgáltat szerte a világon, ennyi idő alatt összesen több mint 40 millió euró plusz bevételt generálva ügyfelei számára. Az utóbbi időben a cég 5 nagyobb tenderen mérte össze ajánlásai hatékonyságát összehasonlító A/B tesztben jelentős nemzetközi versenytársakkal, az eMAG mellett többek közt a Dailymotion, az Allegro (Naspers Group) és az OLX Brazil cégeknél, és minden esetben jelentősen túlteljesítette azokat.
A 2001-ben román vállalkozók által alapított eMAG az ország internetes kereskedelmi szférájának úttörője, valamint magyar, bolgár és lengyel leányvállalatai útján regionális szinten is vezető szerepre tett szert. Sikerük egyik titka, hogy a cég folyamatosan olyan szolgáltatások kiépítésébe invesztál, amelyek segítenek pénzt és időt megtakarítani a vásárlóknak.
Folyamatosan bővülő termékválasztékával - amelyet részben saját portfóliója, részben a Marketplace partnerei által forgalmazott termékek alkotnak - az eMAG az az áruház, ahol bárki megtalálhatja és megrendelheti azt, amit éppen keres. Vásárlóikat olyan kiegészítő szolgáltatásokkal segítik, mint a 30 napos visszavásárlási garancia, a “Nézz bele a dobozba fizetés előtt” szolgáltatás, a non-stop call center, a “Pick-up & Return" szervíz, illetve iOS és Android applikációk.
Kapcsolódó cikkek
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Fogyasztóvédelem: leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
- Az egész világ kíváncsi a strandlopás elleni magyar ötletre
- A Samsung bemutatja: az olimpiai reménységek megható története Morgan Neville rendezésében
- Elindult a fogyasztói panaszok elektronikus kezelési platformja
- Kiszorítják a külföldi vállalatokat az internetes információ- és kiadványterjesztés kínai piacáról
- 2015-ben újabb 16%-kal nőtt az online kiskereskedelem
- Új kereskedelmi vezető a Jófogásnál
- Az Ericsson és az AWS globális együttműködést tervez
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.