Messi lett a Huawei új márkanagykövete
A Huawei bejelentette, hogy Lionel Messi csatlakozott a vállalat globális márkanagyköveteihez. Ahogy a világ egyik legjobb futballistájának szenvedélye milliókat ösztönöz arra világszerte, hogy kiváló teljesítményre törekedjenek, úgy a Huawei az infokommunikáció területén létrehozott innovációival motiválja az embereket.
A Huawei szerint, a sport nagyszerű módja annak, hogy az emberek életét gazdagabbá tegyük, ezért a vállalat elkötelezett a sport, és leginkább a futball iránt. Az elmúlt években a Huawei számos csapatba fektetett be, mint például az Américaba, a Santa Fe-be, a Sporting Cristalba, az Arsenalba, az Atlético de Madridba és az AC Milanba annak érdekében, hogy inspirálja az embereket a világ minden táján, és az olyan játékosokat, mint Robert Lewandowski, Alexis Sánchez és most Lionel Messi, akikről a vállalat úgy gondolja, hogy osztoznak a márka értékeiben.
“Örömmel jelentjük be együttműködésünket Lionel Messivel, aki rendkívüli személyiségével arra ösztönzi az embereket a világ minden táján, hogy kövessék az álmaikat, nézzenek szembe a kihívásokkal és legyenek jobbak minden nap. Messi az az ember, aki sok mindenben osztozik a Huawei értékeivel és mindig keresi a lehetőségeket, hogy hogyan lehetne nagyszerűbb.” – mondta el Tyrone Liu, a Huawei fogyasztói üzletágának latin-amerikai vezérigazgatója.
Lionel Messi elmondta: “Harcolnod kell azért, hogy elérd az álmaidat. Áldozatot kell hoznod, mindent bele kell adnod, és mindig arra kell gondolnod, hogy eléred a csúcsot. Az a nap, amikor úgy gondolod, hogy már nincs továbblépés, az egy szomorú nap minden játékos számára.”
A Huawei Magyarországon is részt vállal a versenysport támogatásában: a vállalat a Magyar Vízilabda Szövetség technológiai partnerévé vált 2015-ben, amely keretében immár második éve segíti az utánpótlás-nevelést és csúcstechnológiás készülékekkel támogatja a szövetséget.
Az innováció és a kiválóság iránti elkötelezettségének köszönhetően a Huawei ma már a világ harmadik legnagyobb okostelefongyártója. Teljesítményük és dizájnjuk miatt a Huawei zászlóshajó készülékei, a Mate, P és G szériák okostelefonjai világszerte népszerűek. Az elsősorban üzleti felhasználók számára fejlesztett Mate 8 okostelefonból közel 3 millió darabot szállított ki a Huawei 2015. november 26-i hivatalos bemutatója óta.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- Több mint 100 millió eladott mobilnál jár a Huawei
- Kétharmadával növelte okostelefon-eladásait a Huawei
- 2020-ban érkezik a Huawei szupertelefon
- Öt év múlva itt a szupertelefon!
- Frissül a Honor 3C
- A Microsoft és a Sony lecsúszott a mobilgyártók sorában
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című tévésorozat óriási sikere, a budapesti Flippermúzeum világhíre, vagy éppen a retró játékgépek árai egyaránt jól tükrözik az egykor népszerű automaták iránt újjáéledő általános nosztalgiát, rajongást. A flipperek világa azonban mára nemcsak a kiállításokról, vagy magángyűjteményekről szól: hosszú évek óta például komoly, országos és nemzetközi pontozásos versenysorozatokat is rendeznek ezeken a villogó, zenélő, csilingelő masinákon.
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!