Az e-vásárlás nehézségei

MTI Sajtóadatbank, 2000. október 20. 12:08
Az internetes vásárlás problémái az áru leszállításánál csúcsosodnak ki. Az Andersen Consulting nemzetközi tanácsadó vizsgálatai megállapították, hogy a "vonali vásárlást" követően sokszor hetekig kell várni a megvásárolt cikkekre, de előfordul, hogy soha nem érkeznek meg.
Hat nyugat-európai országban több száz internetes vásárlás elemzése után a tanácsadó cég arra a megállapításra jutott, hogy a rendelések 39 százaléka nem teljesült. Ezek egyharmadánál technikai-rendszerbeli probléma állt elő, de az esetek kétharmadánál egyszerűen nem jutott el az áru a megrendelőhöz.

Ha igen, akkor a helyi rendeléseknek csak bő fele érkezett meg egy héten belül, nemzetközi rendeléseknél az ilyen teljesítés az összesnek csak 40 százaléka volt. A rendeléseknek a fele nem a megjelölt határidőre teljesült. Franciaországban mindössze a rendelések 12 százaléka érkezett meg úgy és akkor, ahogy kérték. Pedig - állapította meg az Andersen Consulting - az emberek többsége már teljesen tisztában van azzal, hogyan kell rendelését feladni - írja az AFP.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01