Media Hungary: Meddig gyorsulhat az emberi agy?
Robbanásszerűen nő az embert érő impulzusok száma a digitalizációnak köszönhetően: alig van olyan élethelyzet, amikor nincs egy okoseszköz a kezünk ügyében. Hogyan tanulunk és hozzuk meg döntéseinket a felgyorsult világban?
A Media Hungary május 10-11-én amellett, hogy pontos képet fest a média jelenét és jövőjét meghatározó trendekről, kiemelt figyelmet szentel a neuromarketing aktualitásainak, a HR szakma digitális kihívásainak, illetve a különböző társadalmi csoportok fogyasztási szokásainak is.
Milyen érzelmi és tudati állapotban hozunk vásárlói döntést? Melyek az impulzív vásárlás sajátosságai? Mennyire fontosak az érzelmek és az élmény a televíziós műsorokban? A Media Hungary keretében az Élmény és ügyfél című konferencia hasonló kérdések mentén vizsgálja az egyik legdinamikusabban fejlődő szakmai terület, a neuromarketing aktualitásait.
Az előadások keretében szó esik arról, hogy a digitalizáció hatására korábban elképzelhetetlen mennyiségű információ éri el az emberi agyat, a döntéshozatali folyamat pedig rendkívüli módon felgyorsult. A konferencia arra a kulcskérdésre keresi a választ, hogy hogyan lehet megtalálni a válaszokat a gyorsuló változásokra, illetve hogyan tud agyunk alkalmazkodni a megnövekedett tempóhoz és impulzus számhoz?
A munkahely mint élmény
A média- és kommunikációs ipar mellett a HR szakma is folyamatos változásokon megy keresztül. A megszokott sémák és vállalati struktúrák egyre kevésbé működnek a digitalizáció és a különböző generációk eltérő szemlélete miatt. A szerveztek „laposodnak”, egyre csökken a vezetők megmondó ember szerepe, a jövő a fejlesztő vezetőé, aki teret ad munkatársainak a kibontakozásra. A cégek, vállalatok munkaerő piaci versenyképessége kapcsán egyre fontosabb, hogy élményeket nyújtsanak a munkavállalóknak. A közösségi média pedig egyre inkább a munkaerő keresés és kiválasztás legfontosabb eszközévé válik. Ezeket a témákat vizsgálja a Media Hungary Human Resources vagy inkább Human Care? című konferenciája.
Hogyan fogyaszt a felső tízezer?
A különböző társadalmi- és korcsoportok eltérő fogyasztói és médiahasználati szokásai speciális megközelítést követelnek meg mind a média- mind a marketing szakemberektől. Mi jellemző az X,Y,Z és Alfa generációkra? Milyen az önértékelésük, márkaszeretetük és pénzköltési hajlandóságuk? Hány éves korban alakul ki a márkatudatosság? Hogyan és mire költenek a jómódúak? Mik a felső tízezer vásárlási szokásai? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket boncolgat a Media Hungary a Legyenek új céljaink! című szekció keretében.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- A vezérigazgatók három IT-leckéje: mobilitás, cloud, big data
- SMART 2016: nemzetközi innovációs expót rendeznek Magyarországon
- Néhány nap és Hacktivity
- Smart city konferencia - a digitális jövő városában
- Media Hungary: az internetes „pók” a legújabb digitális csodafegyver a cégek kezében
- Samsung Fejlesztői Konferencia 2016: ahol az ötletek innovációvá válnak
- Migráció a médiafogyasztásban is: egyre nő a digitális bennszülöttek és bevándorlók száma
- Ízelítő az idei Ethical Hacking Konferencia programjából
- Jubileumi konferencián találkoztak a hazai Oracle felhasználók
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
Az Európai E-sport Szövetség tisztújításán magyar tisztségviselő is bizalmat kapott
33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi tag képviselte.
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
Rangos szakmai versenyen díjazták a Mercedes-Benz duális képzésének tanulóit
2 kategóriában győztek és összesen 4 dobogós helyet szereztek a Szakma Sztár Fesztiválon április 26-án a kecskeméti Mercedes-Benz Academy diákjai. Az országos versenysorozaton 21 tanuló 4 szakmában képviselte a Mercedes-Benz Hungary Kft.-t.