Magyarországon is elérhető a Dell PC-khez kínált Premium Support támogatása
A Dell bejelentette, hogy kiterjeszti Premium Support támogatását, amelyet személyi számítógépekhez kínál.
A még könnyebben elérhető, gördülékeny kiszolgálást biztosító támogatás az Egyesült Államok és Kanada mellett mostantól az ázsiai és csendes-óceáni térség, Európa, a Közel-Kelet, Afrika és Latin-Amerika további 110 országában is elérhető. A Premium Support bárhol, a hét minden napján 24 órában nyújt telefonos szakértői támogatást, távoli diagnosztikát követően helyszíni szervizelést, valamint a személyi számítógépek és táblagépek proaktív automatizált támogatását.
A Dell innovatív, díjnyertes SupportAssist technológiáját alkalmazó Premium Support automatikusan észleli a hardveres és szoftveres problémákat, és proaktív módon figyelmezteti a felhasználót, amikor azok felmerülnek. A SupportAssist emellett lehetővé teszi a Dell technikusai számára, hogy kapcsolatfelvételt kezdeményezzenek az ügyfelekkel, és megkezdjék a probléma megoldását, gyakran még az előtt, hogy az ügyfél tudomást szerezne annak létezéséről.
Főbb szolgáltatások:
A Premium Support szolgáltatás megfelel napjaink felhasználói igényeinek, és jelentősen csökkenti a mindennapos hardverproblémák megoldására fordított időt. A támogatási folyamat során 59 százalékkal kevesebb lépésre van szükség, a műszaki támogatással folytatott telefonbeszélgetések pedig 86 százalékkal kevesebb időt vesznek igénybe. A támogatás főbb előnyei:
- 7x24 órás telefonos és online elérés2
- helyszíni szervizelés a távoli diagnosztikát követő 1–2 munkanapon belül
- a hardveres és szoftveres ismeretekkel rendelkező szakértők elérése egy helyen
- a SupportAssist technológia által észlelt problémák proaktív megoldása
- átfogó szoftvertámogatás és együttműködő segítségnyújtás az előre telepített szoftverek, például a Microsoft Office, Explorer, Outlook stb. esetében
- segítség és útmutatás a hálózati kapcsolatokkal, nyomtatóbeállítással, biztonsági mentéssel, vírusirtó-beállítással, operációsrendszer-frissítésekkel és egyéb témákkal kapcsolatban
Kapcsolódó cikkek
- Már itthon is elérhető az első kétfunkciós 4K-s modell
- Fedélzeti wifit kaptak a KLM Dreamlinerei
- Lengyelországban is együttműködik az Ericsson és a UPC
- Aki most lép, az nyer: POZITÍV változást várnak a magyar fogyasztók a digitális szolgáltatóktól
- Felhőalapú, automatizált szolgáltatásmenedzsment rendszert vezet be a T-Systems Magyarország
- Új startup indult, ezúttal a rendezvényszervezés megújítására
- Minden eddiginél nagyobb teljesítménynövekedést biztosítanak az új Dell PowerEdge szerverek
- Továbbfejlesztett intézményi és adatközponti hálózati megoldások a Dell jövőálló technológiáival
- Rendi: terjeszkedik és nevet vált a magyar online takarításközvetítő startup
- Még fejlettebb elemzések a Dell Statistica szoftver legújabb kiadásával