A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért
A Microsoft saját blogján jelentette be ma, hogy megállapodást kötött a LinkedIn vezetőivel a LinkedIn részvényeinek darabonként 196 dolláros átvételéről, ami összességében 26,2 milliárd dolláros akvizíciót jelent. A LinkedIn megtartja saját márkenevét, önállóságát, kultúráját...
... és első számú vezetőjét is, a vezérigazgató a beolvadás után is Jeff Weiner marad. Reid Hoffman a LinkedIn társalapítója, az igazgatóság elnöke, és Jeff Weiner egyaránt teljes mértékben támogatja a tranzakciót, amit várhatóan ebben az évben még le is zárnak.
- a taglétszámban 19 százalékos növekedés az előző évhez viszonyítva,
- több mint 433 millió tag világszerte,
- a havi egyedi látogatói létszám 9 százalékkal nőtt, és mostanra elérte a 105 milliót,
- 60 százalékos a mobil használat,
- több mint 7 millió aktív munkaajánlat (ami több, mint duplázódás az előző évhez képest).
Kapcsolódó cikkek
- Office csomag jár a zászlóshajó Lumiákhoz
- Microsoft vezeték nélküli kijelző adapter
- Megérkezik a Microsoft Lumia 650
- A Quantum Break április 5-én jelenik meg Xbox One konzolon és Windows 10 rendszerű számítógépeken
- Elérhető a Minecraft: Education Edition első verziója
- Megjelent a Microsoft CRM Online 2016 tavaszi verziója
- A Magyarországon használt szoftverek 38 százaléka jogosulatlanul telepített a legfrissebb BSA felmérés szerint
- Sikeresebbek az IT-t jól használó kkv-k
- Az SAP és a Microsoft együtt áll a digitális átállás élére a felhőben
- Megújul a Microsoft online csoportmunka és dokumentumkezelő megoldása, a Sharepoint
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.