A Schneider Electric első alkalommal a 25 legjobb ellátási lánc között a Gartner listáján
A neves elemzőcég múlt hónapban közzétett listája a vezető ellátási láncokat rangsorolja, és egyben kiemeli azok bevált módszereit a logisztikai és stratégiai szervezetek vezetői számára. A Schneider Electric a tavalyi 34. helyezéséről idén a 18. helyre ugrott, így fennállása óta első alkalommal került a legjobb 25 közé.
A Gartner riportjában a kiemelkedő eredményeket elért vállalatokat két fő szempont: az üzleti teljesítmény és a szakmai elismertség alapján rangsorolta. A top 25-öt a Fortune Global 500 és a Global 2000 évente kiadott listáján szereplő szervezetek közül választották ki. A Schneider Electric korábban már az előkelő 10. helyet is betöltötte a Gartner 2015-ben kiadott Supply Chain: Europe Top 15 besorolásában.
„Célunk, hogy ügyfeleink a világ minden táján egyformán részesüljenek az általunk kínált, egyedi igényekre szabott ellátási lánc előnyeiből. Hisszük, hogy a Gartner besorolása megerősíti a piaci pozíciónkat, és segít minket abban, hogy kategóriavezető ellátási láncokat biztosítsunk” – mondta Annette Clayton, a Schneider Electric ellátási láncért felelős ügyvezető alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB készen áll a világ leghosszabb vasúti alagútjának megnyitójára
- A Schneider Electric legújabb DCIM megoldása nagyobb rálátást biztosít az adatközpontokra
- A Schneider Electric újraértelmezi az energiagazdálkodást
- A Schneider Electric újabb digitális átalakulást jósol
- A Schneider Electric támogatja az otthoni IoT-megoldások elterjesztését
- A Schneider Electric találmánya dobogós helyezést ért el a Google pályázatán
- Az ABB rendszere irányítja és látja el villamos energiával Velence innovatív védőgátrendszerét
- A Schneider Electric már lítium-ion akkumulátorokkal is szállítja háromfázisú UPS-eit
- Új igazgató a Schneider Electric zalaegerszegi gyárának élén
- A Schneider Electric egyedülállóan rövid határidővel szállítja háromfázisú UPS-ét
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.