Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
Kilenc hónapos tesztidőszak után a Xerox elindítja a jegymentes utazást lehetővé tévő biztonságos, új generációs mobilfizetéses szolgáltatását Franciaországban, ahol ezzel a megoldással a jövőben a vonatok, a buszok, a villamosok, és a telekocsik is használhatóak lesznek.
A franciaországi Valence-ben elinduló, a tömegközlekedést gördülékenyebbé tevő mobil fizetési rendszer működése a Xerox által biztosított és a járműveken elhelyezett NFC-szabványú (Near Field Communication) leolvasó berendezésen, illetve a Xerox saját okostelefonos alkalmazásán (Xerox Seampless) alapszik. Utóbbit kell az utazóknak az NFC-képes okostelefonjukra letölteniük. Ennek megfelelően a jegykezelés egyszerű folyamattá válik. Az utasnak nincs más dolga, mint a készüléke kijelzőjét hozzáérinteni a leolvasóhoz és ezzel máris érvényesíti az utazási jogosultságát. A rendszert úgy alkották meg, hogy az offline üzemmódban is működjön. Az elraktározott információkat a készülék akkor továbbítja az adatközpontba, amikor ismét online elérhetővé válik. Az applikáció ugyanakkor az eltárolt tranzakciókról az utazások összegzése után, a hónap végén automatikusan állítja ki és küldi a számlát a felhasználónak.
A megoldás független a SIM kártyáktól, illetve a szolgáltatóktól. Egyszerűen, gyorsan telepíthető, és minden garanciával rendelkezik, ami a biztonságos üzemeltetéséhez szükséges. A Xerox, mint szolgáltató a teljes szolgáltatást felügyeli. Elvégzi az adatvezérelt technológiai háttér kiépítését, integrációját, illetve ellátja a számlázással, vevőszolgálattal, és a partneri kapcsolattartással összefüggő feladatokat.
A Xerox Seamless applikáció összekapcsolható a Xerox Mobility Companion megoldással. Ez utóbbi egy olyan alkalmazás, amellyel a felhasználók ajtótól-ajtóig megtervezhetik az utazásaikat a számukra legmegfelelőbb busz, vonat, bicikli, és telekocsi útvonalak összekombinálásával.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilra üzen a fúrógép
- „2025-re veszi fel a versenyt az önjáró villanyautó a robbanómotorossal”
- CIB Bank a digitalizáció útján
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Ma kiderül, kik kapnak az idén VinCE Awards-ot
- Itt a PayPal új mobil applikációja
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért
- Ericsson Consumerlab: A viselhető eszközök piacán a személyes biztonság, a wellness és az egészségügyi alkalmazások hódítanak
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.