CreativeLab: ahol az ötletek innovációvá válnak
Less be a Samsung kreatív laborjának kulisszái mögé!
A Samsung Electronics 2012-ben alapította meg CretiveLab (C-Lab) programját, hogy segítse az innovatív gondolkodást, és a dolgozók kreatív elképzeléseinek megvalósítását.
A vállalat lehetővé teszi alkalmazottainak, hogy munkaidőben saját ötleteik megvalósításáról álmodozzanak, és segít is valódi innovációkká alakítani azokat. A program keretében mára száznál is több projekt jött létre, mostantól pedig külön kutatóbázis is a fejlesztéseken dolgozó munkatársak rendelkezésére áll.
Kapcsolódó cikkek
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Nagy előrelépés az 5G fejlesztésében
- 29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon
- Rendszerbővítés ABB megoldásokkal a Richter Gedeon gyógyszergyár dorogi üzemében
- Idén is táncolhatunk a Tévé Macival a Múzeumok Éjszakáján
- 35 csapat, köztük a magyar InSimu is bejutott a Microsoft Imagine Cup döntőjébe!
- A Samsung 1,2 milliárd dollárral teszi emberközpontúvá az IoT-t
- The Chant: felemelő film az olimpiai álomról és az akadályok leküzdéséről
- Változó futball - Európa-szerte növekvő vizuális igények
- A Samsung felvásárolta a Joyentet, a vezető nyilvános és magán felhőalapú megoldások szolgáltatóját
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.