CreativeLab: ahol az ötletek innovációvá válnak
Less be a Samsung kreatív laborjának kulisszái mögé!
A Samsung Electronics 2012-ben alapította meg CretiveLab (C-Lab) programját, hogy segítse az innovatív gondolkodást, és a dolgozók kreatív elképzeléseinek megvalósítását.
A vállalat lehetővé teszi alkalmazottainak, hogy munkaidőben saját ötleteik megvalósításáról álmodozzanak, és segít is valódi innovációkká alakítani azokat. A program keretében mára száznál is több projekt jött létre, mostantól pedig külön kutatóbázis is a fejlesztéseken dolgozó munkatársak rendelkezésére áll.
Kapcsolódó cikkek
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
- Nagy előrelépés az 5G fejlesztésében
- 29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon
- Rendszerbővítés ABB megoldásokkal a Richter Gedeon gyógyszergyár dorogi üzemében
- Idén is táncolhatunk a Tévé Macival a Múzeumok Éjszakáján
- 35 csapat, köztük a magyar InSimu is bejutott a Microsoft Imagine Cup döntőjébe!
- A Samsung 1,2 milliárd dollárral teszi emberközpontúvá az IoT-t
- The Chant: felemelő film az olimpiai álomról és az akadályok leküzdéséről
- Változó futball - Európa-szerte növekvő vizuális igények
- A Samsung felvásárolta a Joyentet, a vezető nyilvános és magán felhőalapú megoldások szolgáltatóját
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.