Megvette a Yahoo-t a Verizon
Bár a Magyar Telekom vs. Origo sztori azt mutatja, hogy egyáltalán nem jó, ha egy online médiacég egy telekom-szolgáltatóhoz tartozik, Amerikában ezúttal ismét egy telekom-cég vásárolt tartalmat, mégpedig a Verizon - közel 5 milliárd dollárért - a Yahoo média-szolgáltatását.
A Verizon Communications - a korábbi AOL-felvásárlás egyenes folytatásaként - ma írta alá azt a megállapodást, amely szerint 4,83 milliárd dollárt fizet készpénzben a Yahoo tartalomszolgáltatásáért.
Marni Valden, a Verizon üzletfejlesztési elnöke szerint a az üzlet a Yahoo szabadalmaira is kiterjed, és segít a Verizon azon erőfeszítésében, amelynek célja egy médiacég felépítése.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért
- A Verizon elnöke megerősítette: kész ajánlatot tenni a Yahoo-ra
- Az IBM bejelentése a UStream megvásárlásáról
- Azonnali üzenetküldés a Tumblrön
- Az OKI akvizícióval lépett be a széles formátumú nyomtatási piacra
- Az Ericssoné az amerikai Envivio
- Óriási IT-üzlet: a Dell felvásárolta az EMC-t
- 4%-kal csökkent a Google piaci részesedése
- Yahoo Livetext: videóval kísért szövegküldő alkalmazás
- A Unit4 akvizícióval nyomul az oktatási piacon
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.