Megérkezett az Erste MobilBank alkalmazása
Világszerte megduplázódhat a mobilról bankolók száma 2019-re – Magyarországon is nő az igény az innovatív banki megoldások iránt
Július 18-tól elérhető az Erste MobilBank. Az Erste ügyfelek az alkalmazás letöltése után bárhonnan, bármikor, egyszerűen intézhetik mindennapi pénzügyeiket okostelefonjuk segítségével.
Az applikáción keresztül minden fontosabb online banki funkció elérhető: megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, indítható átutalás vagy saját számlák közötti átvezetés, de aki szeretné akár Díjnetes számláit is fizetheti az alkalmazás segítségével. Világszerte trend egyébként a mobilbankolás előretörése, a KPMG által publikált Global Mobile Banking Report szerint 2019-ig megduplázódik, azaz 1,8 milliárdra nő világszerte azoknak a száma, akik a mobiltelefonjukat bankolásra is használják. Az ügyfelek eziránti igénye Magyarországon is egyre erősödik. A MobilBank az Erste harmadik letölthető applikációja a korábban bevezetett Erste Sorszámhúzó és Erste MobilePay alkalmazások mellett.
Július 18-tól iOS és Android operációs rendszerű okostelefonokra is letölthető az Erste Bank legújabb applikációja, az Erste MobilBank, amely az Erste NetBank leggyakrabban használt funkcióit teszi elérhetővé mobil alkalmazás formájában.
„Azt tapasztaljuk, hogy egyre nagyobb az igény az ügyfelek részéről, hogy a banki szolgáltatásokat ott és akkor érjék el, ahol és amikor éppen szükségük van rá. A mobilunk mindig velünk van, vele együtt immár a pénzügyeinket is magunkkal vihetjük” - mondta Egri Szilvia, az Erste Bank Digitális Csatornák osztályvezetője. „Az új MobilBank applikáció fejlesztésekor fő szempont volt az egyszerűség és az átláthatóság. A MobilBankkal a célunk a mindennapi bankolás támogatása, ahol fontos, hogy az ügyfél gyorsan megtalálja, amit keres, és néhány kattintással el is tudja intézni, amit szeretne. Az alkalmazás nyitóképernyője éppen ezért testre szabható. A widgetek formájában megjelenő funkciók sorrendje tetszőlegesen változtatható, hogy az ügyfél a leggyakrabban használtakat a képernyő tetejére húzhassa, és így bejelentkezés után rögtön megtalálja a legfontosabb információkat. A felhasználó számára kevésbé fontos widgetek lejjebb sorolhatóak, de akár törölhetőek is.”
A MobilBank az Erste harmadik letölthető applikációja a korábban bevezetett Erste Sorszámhúzó és Erste MobilePay alkalmazások mellett. A Sorszámhúzó alkalmazás segítségével az ügyfelek anélkül tudnak sorszámot húzni a számukra megfelelő bankfiókban, hogy fizikailag a helyszínen lennének. Az applikáció megjeleníti a felhasználó sorszámát, valamint a várakozók létszámát is, így könnyebben tervezhető az ügyintézésre szánt idő. A MobilePay alkalmazás használatával pedig forint alapú Erste betéti-, vagy hitelkártyánkkal számos fizetési tranzakció elvégezhető, például lehetséges a csekkbefizetés, de vásárolható autópálya-matrica, vagy könnyen rendezhetők a parkolási költségek. Ugyanakkor a MobilePay különlegessége, hogy akkor is lehetséges az utalás, ha nem tudjuk a partner számlaszámát, csak a telefonszámát.
Az Erste MobilBank főbb funkciói:
- Számlainformációk, számlaegyenleg megtekintése.
- Forint átutalás indítható meglévő sablonra vagy új partnernek.
- Átvezetés saját számlák között.
- Információ tranzakciókról, függő tételekről.
- Díjnetes számlák kiegyenlítése az applikáción keresztül
További funkciók:
- Árfolyamkalkulátor.
- A tudatos pénzügyeket komfortzóna funkció is segíti, mely vizuálisan megjeleníti, hol tart az adott számla egyenlege az általunk megadott limitekhez képest.
- „Postaláda” funkciójának köszönhetően könnyedén intézhető a banki levelezés.
- Egy „koppintással” felhívható az Erste Bank ügyfélszolgálata.
Az applikáció biztonságos használatát az ügyfél által a szolgáltatás aktiválásakor megadott mPIN kód, és a tranzakciós SMS szolgálja.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában
- CIB Bank a digitalizáció útján
- VR szemüveg gyerekeknek, ami tanít?
- Az olimpiára érkezik a Samsung Galaxy S7 edge limitált kiadása
- A MentorFM mobilalkalmazás már elérhető számítógépre is: elindult a webplayer
- Vodafone M2M technológiára épülő elektromos bérbringa a Balatonnál
- Szép volt fiúk, szép lesz, fiúk!
- Kolivri: elindult az első magyar Virtuális Valóság (VR) videó és fotómegosztó oldal
- 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
- Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.