Az Andersen Consulting új neve: Accenture
Ian H. Armstrong, az Andersen Consulting magyarországi ügyvezető igazgatója a következőket tette ehhez hozzá: Sokkal többet teszünk annál, mintsem egyszerűen csak nevet változtatunk. Újrapozicionáljuk cégünket, hogy jobban tükrözze új stratégiánkat, hogy a piac meghatározó szereplői legyünk. Tevékenységünk középpontjában egy olyan tanácsadó cég áll, amelynek hatalmas tartalékai vannak az iparági, technológiai szakértelem és stratégiai éleslátás terén. Mi több, egy sor új közös vállalatot hoztunk létre annak érdekében, hogy működő vállalatok hálózatát kialakítva, a legújabb üzleti megoldásokat fejlesszék ki és szállítsák ügyfeleinknek. Az egyre újabb technológiákban és üzleti megközelítésekben létrehozott fejlesztéseinkkel azonnali hozzáférést biztosítunk ügyfeleinknek az új gazdaság legújabb produktumaihoz. Újjászületésünk abban nyilvánul meg, hogy olyan szervezetté válunk, amely gyorsan ügyfelei rendelkezésére áll azoknak a különböző szolgáltatásoknak, betekintési lehetőségnek és technológiáknak a biztosításában, amelyre szükségük van a mai modern, versenycentrikus piacon.
Kapcsolódó cikkek
- Új partner az AAM csoportban
- Új szervizmenedzsment-rendszert vezet be a Ricoh Hungary
- Synergon I. félév: 171 millió forint veszteség
- Avaya: újra 1 millió fölötti IP vonal
- Az Intel válasza az EU-vádakra
- 758 millió dollár veszteség az STMicroelectronics-nál
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség