Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
A Cellum biztonságos mobilfizetési funkciójával bővül a Green Taxi applikációja
Hamarosan nemcsak autórendelésre, vagy a fuvardíj nyomonkövetésére használhatják a környezettudatos utasok a Green Taxi applikációját, hanem fizethetnek is vele a Cellum technológiájának köszönhetően.
Magyarország egyik legnagyobb mobiltárca szolgáltatója ezúttal a környezettudatosságáról ismert, kizárólag elektromos autókat üzemeltető taxitársasággal, a Green Taxival lépett partnerségre. A Cellum megoldásaival kibővített szolgáltatás lényege, hogy az utasok előzetesen beregisztrálhatják (egy vagy több) bankkártyájukat a társaság már jól ismert mobil applikációjába, a fuvar végén pedig jóváhagyhatják a végösszeget, dönthetnek a borravalóról és fizethetnek. A jóváhagyás lehetősége kiemelkedő a taxis appok sorában, hiszen így az utas tudta nélkül egyetlen forintot sem emelhetnek le a kártyájáról.
„A Green Taxi volt az egyetlen magyar taxistársaság, amelyik nem támadta, hanem üdvözölte az Uber jelenlétét. Most úgy döntöttek, hogy a Magyarországról nemrég kivonult közösségi szolgáltatóéhoz hasonló fizetési élményt építenek az alkalmazásukba, ehhez pedig a Cellumot választották. A mai fogyasztók rendkívül tudatosak, a kényelem mellett azt is elvárják, hogy biztonsággal, teljes kontroll alatt tudják tartani költségeiket, nekünk pedig az a célunk, hogy megfeleljünk ezeknek a kihívásoknak.” – mondta el Kóka János, a Cellum Global Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A Cellum által szabadalmaztatott ún. Split Secret („eltört titok”) technológiának köszönhetően a fizetés banki biztonsági szintű rendszerben zajlik, hiszen az a bankkártya adatait titkosítja és darabjait fizikailag külön-külön tárolja. A Cellum fejlesztői a céges ügyfelekre is gondoltak, hiszen egy bankkártyát több alkalmazott is tud regisztrálni, így a cégeknek nem kell annyi bankkártyát kiadniuk, ahány alkalmazottjuk taxit használ, illetve a készpénz-adminisztrációval sem kell foglalkozniuk.
„A Green Taxi, csakúgy mint az Uber, az innovációt, mint közösségi alapmotívumot az egyik legfontosabb értékként fogalmazta meg a vállalkozás beindításakor. A Green Taxi nem egy egyszerű személyszállítást lebonyolító cég, hanem egy közösségi érdek által vezérelt üzleti vállalkozás. Célunk, hogy olyan minőségi szolgáltatásokkal lépjünk a piacra, mint például a mobilfizetés, melyek túlmutatnak az egyszerű taxis szolgáltatásokon.” – mondta Lévay Örs, a Green Taxi ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett az Erste MobilBank alkalmazása
- Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
- Európába érkezett a Samsung Pay
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
- Több mint hatvanezren töltötték le a Főtaxi applikációját
- A Cellum újabb piacot hódít meg Délkelet-Ázsiában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.