Az egy éves Samsung Pay már közel 100 millió tranzakciónál jár
A Samsung Electronics tegnap ünnepelte a legelterjedtebb mobil fizetési rendszer, a Samsung Pay egyéves évfordulóját – hét országban összesen majdnem 100 millió egyéni tranzakcióval.
„Az egy évvel ezelőtti megjelenés óta a Samsung Pay továbbra is vezeti a mobilfizetési piacot egyszerű, biztonságos és gyakorlatilag bárhol elérhető szolgáltatásaival” – jelentette ki Injong Rhee, a Samsung Electronics mobilkommunikációs üzletág szoftver és szolgáltatási részlegének műszaki igazgatója és ügyvezető alelnöke. „Célunk a pénztárca nélküli világ megvalósítása, amihez egyre közelebb járunk. Az ügyfelek körében tapasztalt ilyen mértékű népszerűség is a szokások változását, valamint a biztonságosabb, intelligensebb és fejlettebb mobil pénztárcára való átállást jelzi.”
Globális piaci és partneri ökoszisztéma
A Samsung Pay elterjedtsége folyamatosan növekszik, miközben egyre fejlettebb szolgáltatásokat nyújt. Így válik a hitelkártyán és bankkártyán túlmutató, teljes értékű digitális pénztárcává olyan extra szolgáltatásokkal is kiegészítve, mint a tagsági- és ajándékkártyák vagy akár a kuponok. Jelenleg több mint 4 millió regisztrált tagsági kártya működik az Egyesült Államokban és Dél-Koreában, kényelmesebb és rugalmas fizetési élménnyel könnyítve meg a felhasználók mindennapjait. A Samsung Pay emellett folyamatosan bővíti banki és kereskedői partnerlistáját világszerte; jelenleg több mint 440 bank rendszerét támogatja a szolgáltatás.
Dél-Korea területén több mint 2 billió von (788 millió dollár) értékű tranzakció történt, több mint 25 százalékuk online. Közel 11 millió, értéknövelt szolgáltatásokhoz kapcsolódó kártyát (ideértve a tagsági-, bank- és tranzitkártyákat) regisztráltak, amely jól példázza a fogyasztói magatartás változását és a Samsung Pay nyújtotta előnyöket Koreában.
Nem csupán fizetési szolgáltatás
A Samsung Pay biztonságos és egyszerűen használható mobil fizetési szolgáltatás, amely szinte minden olyan helyen használható fizetésre, ahol a kártyás fizetés lehetséges.
- Egyszerű: A felhasználóknak a Samsung Pay rendszerrel történő fizetéskor annyi a dolguk, hogy végighúzzák az ujjukat a kompatibilis Galaxy okostelefonjuk kijelzőjén, beolvassák az ujjlenyomatukat és fizetnek.
- Biztonságos: A Samsung Pay három külön szintet használ a fizetés biztonsága érdekében: ujjlenyomat vagy írisz alapú biometrikus azonosítást; a kártyaadatok tokenizációval történő titkosítását; valamint a Samsung KNOX-ot, a Samsung mobilbiztonsági platformját, amelyet nemzetvédelmi szervezetek is alkalmaznak.
- Szinte bárhol: A Samsung Pay kompatibilis a meglévő és új terminálok nagy részével, így a felhasználók szinte bárhol használhatják az okostelefonjukat, ahol lehúzható vagy odaérinthető a hagyományos kártyája.
A Samsung Pay jelenleg csak bizonyos Galaxy eszközökön érhető el, ideértve az új Galaxy Note7, Galaxy S7 és S7 edge, az S6 edge+ és a Note5 készüléket, valamint olyan prémium és középkategóriás okostelefonokat, mint a 2016-os Galaxy A5, A7 és A9 modellek.
Kapcsolódó cikkek
- Új szereplők a Vodafone sajátmárkás kínálatában
- Előfizetői Lojalitás: kulcsszerepben Az élő VIDEÓ-STREAMING
- Férfiak, nők, telefonok és a FOMO
- Jön a MinDig VR App
- Tengerpartról is aláírhatóak a legfontosabb szerződések: e-aláírás akár okostelefonról is
- Minden harmadik álláskereső már mobilról nézi a hirdetéseket
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban!
- A Note 3 a 2014-es téli olimpia hivatalos mobilja
- Samsung Galaxy Note II a Telenor kínálatában
- Május 3-án mutatkozik be a Galaxy S III
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.