15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
Az elmúlt években egyre nagyobb szerepe lett a digitális marketingnek, mely innovációra sarkallta a webfejlesztőket és a weboldal tulajdonosokat. Az internet világának gyorsuló változása, az automatizáltság térhódítása elengedhetetlenné tette, hogy Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatán, Az Év Honlapja pályázaton a zsűrizés módszerei és értékelési eszközei is rugalmasan változzanak.
Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. A 15 éve még hangsúlyos szöveges tartalmak helyét ma egyértelműen átvették a digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák), az automatizált rendszerek és a közösségek bevonásának végeláthatatlan lehetősége. „Az elmúlt 15 év alatt felnőtt egy új fogyasztói réteg. Ők a ’Z Generáció’, akik már a neten élnek. Okosak, van véleményük, gyorsan döntenek, ők a „digitális mindenevők”. Úgy érzik, alanyi jogon jár nekik a netes lét, a social média és az okostelefon. Aki őket meg tudja szólítani, az a jövőjét építi.” – nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.
Ez a dinamikus változás ösztönözte a szervezőket arra, hogy a pályázat feltételrendszerébe is több rugalmasságot építsenek. A szervezők változtattak a nevezési kategóriákon, több új kategória is megjelent. „Az Év technológiai megoldása” kategória már ennek a jegyében született, hiszen a kreatív technikai újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában. A zsűrizés szempontrendszerén is változtattak: „Az idei évben már egy innovatívabb zsűrizési szempontrendszer alapján értékeljük a nevezett honlapokat, amelyben kiemelt szerepet kap a felhasználói élmény (UX) értékelése, nagyobb hangsúlyt kap a mobilbarát megoldásoknak megfelelő reszponzivitás, valamint a kreatív ötlet, a tartalom és az ezt támogató design is” – mondta Dr. Eszes István, a pályázat zsűrijének elnöke.
Az online világ iránt érdeklődők a megszokott módon oldalajánlással is élhetnek a pályázat során. A www.azevhonlapja.hu weboldalon könnyen és gyorsan tudják elküldeni a szervezők számára az esélyesnek gondolt honlapokat.
A pályázatokat október 31-ig fogadják. Az ünnepélyes díjátadóra december 7-én kerül sor Budapesten, ahol megismerhetjük 2016 legjobb honlapjait és a legkreatívabb megoldásokat. A 15. évfordulónak köszönhetően pedig rendhagyó módon jubileumi díjat vehet át majd az a pályázó, aki(k) a legtöbb díjat nyerték az elmúlt másfél évtized alatt.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- "Digitális Esély 2016" pályázat
- Az ABB Kft. idén is meghirdeti egyetemi ösztöndíj- és női mentorprogramját
- Projektpályázatot hirdet az IAB Hungary
- Újra megmérettetnek a fiatal vezetők
- 33 300 dollár összdíjazású online pályázatot hirdet a Samsung
- Okos városi megoldásokra vonatkozóan hirdet pályázatot az Okos Jövő Innovációs Klaszter
- Több mint 3500 családi ház újulhat meg az Otthon Melege Programban
- Rekordszámú pályázó a hűtőgépcsere-alprogramban
- Több mint 3.000 közép-dunántúli pályázó az Otthon Melege Program hűtőgépcsere alprogramjára
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.