A budapest bank a sia megoldását választotta az új bankkártyamenedzsment szolgáltatásokra
A Budapest Bank teljes hitel- és betéti kártya portfóliója ezután a SIA technológiai infrastruktúráján keresztül fog működni
A magyar piacon a kártyakibocsátásban élen járó Budapest Bank az elektronikus fizetések menedzselésére szakosodott SIA-t választotta új bankkártyamenedzsment rendszere bevezetésére és üzemeltetésére.
A most kötött hosszú távú együttműködési megállapodás keretében a Budapest Bank a teljes hitel- és betéti bankkártya portfolióját a SIA technológiai platformjára helyezi át, ennek részeként a SIA szolgáltatásait integrálja a bank jelenlegi rendszerébe.
A Budapest Bank a tulajdonosváltást követően teljesen új megoldást keresett a bankkártya-kibocsátás és -elfogadás, valamint a tranzakciós forgalom elszámolását biztosító számítástechnikai rendszerek kiépítésére és működtetésére. A SIA – amely több mint 65 millió fizetési bankkártyát kezel Európa 16 országában, – üzleti és számítástechnikai partnerként felel ezentúl a Budapest Bank új kártyamenedzsment szolgáltatási rendszerének bevezetéséért és működtetésért.
„Egy nagyon alapos, minden részletre kiterjedő tender folyamat során választottuk ki azt a partnert és optimális megoldást, amely lehetővé teszi a Budapest Bank számára a kártyaportfoliója hatékony kezelését és ügyfelei kifogástalan kiszolgálását. Biztos vagyok benne, hogy a bank több mint félmilliós aktív bankkártya állománya és 30 milliós éves tranzakciószáma folyamatosan növekedni fog, és a SIA támogatásával élen járó bankkártyás fizetési megoldásokat tudunk majd nyújtani” – mondta Kelemen Bálint, a Budapest Bank IT vezetője.
,,A Budapest Bank az egyik legfontosabb ügyfelünkké vált azzal, hogy igénybe veszi a SIA infrastruktúráját és további hozzáadott értékű szolgáltatásait. Mindkét fél nagy lehetőségként értékeli a hosszú távú szerződés aláírásával létrejött partnerséget. Ez egy fontos lépés a SIA számára, mivel ezáltal megerősítettük a pozíciónkat a nemzetközi és a magyar piacon is” – nyilatkozta Dirk Brackenier, a SIA Central Europe vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Online taxiórát és még több bankkártyás fizetést javasol a piacvezető pénztárgép-forgalmazó
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A CashCard ödvözli a frissen piacra lépő Festipay Prepaid Cardot
- Limitált kiadású, prepaid MasterCard kártyát dob piacra a Festipay a Sziget Fesztiválon
- Romániában terjeszkedik a Festipay
- Európába érkezett a Samsung Pay
- Több mint hatvanezren töltötték le a Főtaxi applikációját
- Megduplázódott az érintésmentes bankkártyás fizetések száma a Gourmet Fesztiválon
- Mennyit ér 40 ezer kattintás egy sérült társulatnak?
- Okostelefonnal is beléphetünk a balatoni strandokra
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.