A Samsung leállította a Galaxy Note7 gyártását és elkezdte készülékváltás programját

A Samsung elnézést kér a felhasználókat ért kellemetlenség miatt

forrás: Prím Online, 2016. október 16. 07:58

Mivel a Samsung számára ügyfelei biztonsága a legfontosabb, ezért október 10-én úgy döntött a vállalat, hogy a Galaxy Note7 okostelefonok további cseréjét, illetve értékesítését felfüggesztik, és a készülékek gyártását leállítják. 

A vállalat arra kér minden eredeti vagy kicserélt Note7 tulajdonost, hogy készítsen biztonsági mentést az adatairól, kapcsolja ki a készülékét és ne használja tovább! A készülékváltás programról bővebb információ ezen a linken található.

 

A Samsung Electronics megerősítette, hogy régió-szerte jelenleg is együtt dolgozik viszonteladóival egy olyan csereprogram kialakításán, amely lehetővé teszi a Galaxy Note7 tulajdonosoknak, hogy Galaxy S7 vagy S7 edge készülékre cseréljék Note7 okostelefonjukat. A programban részt vevő vásárlók az árkülönbözetet visszakapják vagy másik alternatívaként a vételár teljes összegét visszakérhetik, illetve további kompenzációra is számíthatnak.

 

 

A csereprogram részletei a Samsung weboldalán, a http://www.samsung.com/hu/note7exchange/ linken olvashatók, illetve az érintett felhasználókkal a gyártó közvetlenül is felveszi a kapcsolatot.

 

Magyarországon minden Galaxy Note7 tulajdonos az alábbi opciók közül választhat:

  • Galaxy Note7 készülékét Galaxy S7, Galaxy S7 edge vagy bármilyen másik Samsung Galaxy telefonra cserélheti úgy, hogy az árkülönbözetet a Samsung visszatéríti.
  • A vásárlás helyén visszakérheti a készülék teljes vételárát.
  • Amennyiben Galaxy Note7 készülékét Galaxy S7 vagy Galaxy S7 edge okostelefonra váltja a vásárlás helyén, a készülékcsere során felmerülő árkülönbözet visszatérítésén túl az okozott kellemetlenségek kompenzálásaként a Samsung extra kedvezményekben részesíti. Ennek részleteiről a vásárlás helyén kaphat bővebb tájékoztatást.
  • Galaxy Note7 készülékéhez egyéb, kizárólag ezzel a modellel kompatibilis Samsung gyári kiegészítő (telefontokot, védőfóliát) vételárát a vásárlás helyén ugyancsak visszatérítik 

 

David Lowes, a Samsung Electronics Europe marketing vezetője hozzátette: „Ügyfeleink biztonsága elsődleges számunkra, ezért arra kérjük a Note7 felhasználókat, hogy ne használják készüléküket, készítsenek biztonsági másolatot a telefonjukon tárolt adataikról és kapcsolják ki a mobiltelefont. Ezúton is elnézést kérünk minden Galaxy Note7 tulajdonostól, hogy nem tudtuk biztosítani azt a megszokott magas színvonalat, amit a Samsungtól elvártak. Nagyon köszönjük az ügyben tanúsított türelmüket és bocsánatot kérünk az okozott kellemetlenségért. A helyzet megoldásához szükséges lépéseket az illetékes hatóságokkal szorosan együttműködve tesszük meg. Jelenleg elsődlegesen arra koncentrálunk, hogy gyorsan és hatékonyan lecseréljük az összes Galaxy Note7 készüléket, hogy minimalizáljuk a felhasználókat fenyegető veszélyt. Amennyiben bármilyen egyéb kérdés merülne fel, vegyék fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) telefonszámon és segítünk!”

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59