Indiába viszi a Cellum a megoldását

A világ második legnépesebb országában az M-Snap vállalattal közösen vezetik be a mobilfizetési szolgáltatást

forrás: Prím Online, 2016. október 26. 07:34

Európa egyik vezető mobiltárca-szolgáltatója, a Cellum vegyesvállalat alapításáról írt alá megállapodást az indiai M-Snap technológiai vállalattal, amely mobiltranzakciós szolgáltatásokat nyújt majd az országban. Az aláírást a Cellum Csoport vezérigazgatója, Dr. Kóka János jelentette be a washingtoni IFC Fintech CEO Summit konferencián.

A megoldás, ami PAYSNAP név alatt kerül bevezetésre, kereskedők és végfelhasználók számára nyújt majd egy nyílt és más rendszerekkel együttműködni képes platformot, aminek segítségével különböző csatornákon – így mobiltelefonon és interneten keresztül – lehet gyorsan, egyszerűen és biztonságosan tranzakciókat végrehajtani. A megoldás különböző fizetőeszközökkel, például betéti és hitelkártyákkal, valamint az indiai nemzeti fizetési rendszerrel (UPI) is használható. Az Androidon és iOS-en elérhető felhasználói alkalmazás segítségével telefonegyenleget lehet majd feltölteni, számlákat befizetni, pénzt és ajándékkártyákat küldeni más felhasználóknak, valamint vásárolni lehet boltokban, interneten, vagy akár az utcán sétálva.

 

A megoldás alapja a Cellum Mobile Next, a magyar cég biztonságos tranzakciós platformja, ami már számos európai és ázsiai piacon üzemel. A technológia megfelel PCI DSS 3 biztonsági standard követelményeinek; a fizetőeszközök adatait egy egyedülálló titkosítási eljárás védi, aminek köszönhetően egy évtizednyi éles üzem után sem történt a rendszerben visszaélés.

 

 

Az M-Snap egy szoftverfejlesztői csomagot és technikai támogatást nyújt majd a kereskedőknek, akik így gyorsan és egyszerűen csatlakozhatnak a szolgáltatáshoz és vezethetnek be digitális fizetést. A cég továbbá egy kereskedői alkalmazást is fejleszt, amely segítségével a csatlakozott partnerek célzott hirdetéseket és ajánlatokat küldhetnek a felhasználóknak. Az M-Snap a Cellum kizárólagos partnere lesz Indiában.

 

A vegyesvállalat célja országosan legalább 50 millió felhasználó elérése öt éven belül. A már létező mobilfizetési szolgáltatásain kívül a Cellum szeretné a MasterCard megoldásait, például a MasterPasst és a SIM-független érintésmentes fizetést is elindítani Indiában.

 

„A Cellum robusztus, rugalmas és banki szintű biztonságot kínáló technológiájának segítségével a PAYSNAP átrajzolhatja a digitális fizetés térképét Indiában. Fontos társként tekintünk rájuk céljaink eléréséhez.” – mondta Sunil Gadhoke, az M-Snap ügyvezető igazgatója. „Nagy bizalommal és lelkesedéssel vágunk bele ebbe a együttműködésbe. A Cellum kiváló partner egy új stratégia kialakításában a jelenleg alulkiszolgált indiai tranzakciós piac számára” – tette hozzá.

 

„India a világ második legnépesebb országa, a lakosság közel fele 25 év alatti. Másfelől egyben ez a világ második legnagyobb okostelefonos piaca is. Páratlan lehetőségünk van digitális tranzakciós szolgáltatásokkal belépni egy olyan gazdaságba, ahol még mindig alulfejlett a bankszektor és a készpénz dominál.” – mondta el a Cellum vezérigazgatója, Dr. Kóka János. „Az M-Snap jövőképe egy olyan országos mobiltranzakciós platform felállítása, ami javítja a lakosság pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférését, és rendkívül büszkék vagyunk, hogy ehhez minket választottak partnerül.” – tette hozzá.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01