Indiába viszi a Cellum a megoldását
A világ második legnépesebb országában az M-Snap vállalattal közösen vezetik be a mobilfizetési szolgáltatást
Európa egyik vezető mobiltárca-szolgáltatója, a Cellum vegyesvállalat alapításáról írt alá megállapodást az indiai M-Snap technológiai vállalattal, amely mobiltranzakciós szolgáltatásokat nyújt majd az országban. Az aláírást a Cellum Csoport vezérigazgatója, Dr. Kóka János jelentette be a washingtoni IFC Fintech CEO Summit konferencián.
A megoldás, ami PAYSNAP név alatt kerül bevezetésre, kereskedők és végfelhasználók számára nyújt majd egy nyílt és más rendszerekkel együttműködni képes platformot, aminek segítségével különböző csatornákon – így mobiltelefonon és interneten keresztül – lehet gyorsan, egyszerűen és biztonságosan tranzakciókat végrehajtani. A megoldás különböző fizetőeszközökkel, például betéti és hitelkártyákkal, valamint az indiai nemzeti fizetési rendszerrel (UPI) is használható. Az Androidon és iOS-en elérhető felhasználói alkalmazás segítségével telefonegyenleget lehet majd feltölteni, számlákat befizetni, pénzt és ajándékkártyákat küldeni más felhasználóknak, valamint vásárolni lehet boltokban, interneten, vagy akár az utcán sétálva.
A megoldás alapja a Cellum Mobile Next, a magyar cég biztonságos tranzakciós platformja, ami már számos európai és ázsiai piacon üzemel. A technológia megfelel PCI DSS 3 biztonsági standard követelményeinek; a fizetőeszközök adatait egy egyedülálló titkosítási eljárás védi, aminek köszönhetően egy évtizednyi éles üzem után sem történt a rendszerben visszaélés.
Az M-Snap egy szoftverfejlesztői csomagot és technikai támogatást nyújt majd a kereskedőknek, akik így gyorsan és egyszerűen csatlakozhatnak a szolgáltatáshoz és vezethetnek be digitális fizetést. A cég továbbá egy kereskedői alkalmazást is fejleszt, amely segítségével a csatlakozott partnerek célzott hirdetéseket és ajánlatokat küldhetnek a felhasználóknak. Az M-Snap a Cellum kizárólagos partnere lesz Indiában.
A vegyesvállalat célja országosan legalább 50 millió felhasználó elérése öt éven belül. A már létező mobilfizetési szolgáltatásain kívül a Cellum szeretné a MasterCard megoldásait, például a MasterPasst és a SIM-független érintésmentes fizetést is elindítani Indiában.
„A Cellum robusztus, rugalmas és banki szintű biztonságot kínáló technológiájának segítségével a PAYSNAP átrajzolhatja a digitális fizetés térképét Indiában. Fontos társként tekintünk rájuk céljaink eléréséhez.” – mondta Sunil Gadhoke, az M-Snap ügyvezető igazgatója. „Nagy bizalommal és lelkesedéssel vágunk bele ebbe a együttműködésbe. A Cellum kiváló partner egy új stratégia kialakításában a jelenleg alulkiszolgált indiai tranzakciós piac számára” – tette hozzá.
„India a világ második legnépesebb országa, a lakosság közel fele 25 év alatti. Másfelől egyben ez a világ második legnagyobb okostelefonos piaca is. Páratlan lehetőségünk van digitális tranzakciós szolgáltatásokkal belépni egy olyan gazdaságba, ahol még mindig alulfejlett a bankszektor és a készpénz dominál.” – mondta el a Cellum vezérigazgatója, Dr. Kóka János. „Az M-Snap jövőképe egy olyan országos mobiltranzakciós platform felállítása, ami javítja a lakosság pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférését, és rendkívül büszkék vagyunk, hogy ehhez minket választottak partnerül.” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A Cellum felhőalapú NFC-s fizetéssel bővíti kínálatát
- Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
- Európába érkezett a Samsung Pay
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
- A Cellum újabb piacot hódít meg Délkelet-Ázsiában
- Okostelefonnal is beléphetünk a balatoni strandokra
- Több mint százmillió sikeres mobiltranzakciót indítottak a Cellum rendszerén keresztül
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.