Microsoft Device Day: A 3D hamarosan az otthonodban van
Október 26-án, New Yorkban zajlott a Microsoft nagyszabású eseménye, a Device Day. A vállalat nem mást tűzött ki céljául, minthogy felhasználói asztalát egy kreatív stúdióvá alakítsa, így a világ minden lakóját hozzásegítse a kreativitása kibontakozásához és kiaknázásához. Méghozzá 3D-ben!
A 2017 elején érkező Windows 10 Creators Update elhozza otthonunkba a jövőt. Az olyan újításoknak köszönhetően, mint a Paint 3D vagy a Sketchup, a felhasználóknak lehetővé válik, hogy akár a nappaliban ülve 3D modellezzenek, a Microsoft Edge pedig a világ első 3D-t támogató böngészőjévé válik. A virtuális valóság megoldások révén az új Windows forradalmasítja az alkotó tevékenységek világát és folyamatait, így még hatékonyabbá és eredményesebbé téve felhasználóit.
A gamerek számára is jelentős újításokat hoz majd az új frissítés: a Beam nevezetű interaktív közvetítő technológia segítségével nem csak a saját játékukat közvetíthetik, de a nézők is interaktív felületet kapnak, hogy a játékossal kommunikálhassanak. Az eSportok növekvő népszerűségére való tekintettel, személyre szabható bajnokságokat is létrehozhatunk, hogy összemérhessük tudásunkat barátainkkal és a Windows Live közönségével!
A Microsoft az eszközök terén is több újítást vezetett be: bemutatta az új, minden eddiginél erősebb és hosszabb üzemidejű Surface Bookot, a Surface Dialt és a lenyűgöző külsejű és teljesítményű Surface Studiot. A Surface család legújabb tagjainak köszönhetően a forradalmi szoftver megoldások a tökéletes eszközön futhatnak, teljeskörű Microsoft élményt nyújtva mindenkinek.
„Abból indultunk ki a Microsoftnál, hogy mind alkotók vagyunk. Bármilyen módon is teszed ezt, a Windows-t érted építjük és fejlesztjük, így támogatjuk, hogy nyomot hagyj a világban. A Windows az élmények és játékok otthona lesz, ahová jó megérkezni” – emelte ki Terry Myerson, a vállalat Windowsért és eszközökért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Visszatér Budapestre a CREW: a világ kutyaszemszögből videós sisakkal
- High-tech jövő a jelenben
- Országos programozó versenyt hirdetett a Microsoft
- A Telenor Accelerate nyertesei a Microsoft BizSpark Plus csomagját is igénybe vehetik fejlesztéseikhez
- Valóságkutatók hete Budapesten: jön a Reality Research Festival
- Összefog az ABB és a Microsoft az ipar digitális átalakításának ösztönzésére
- Globális szintű stratégiai megállapodás a Microsoft és a BDO között
- A Microsoft tovább fejleszti a felhőkapacitásait Európában
- Karrierközponttal az informatikushiány ellen
- Németországi adatközpontokban is elérhetővé vált a felhőalapú szolgáltatás, a Microsoft Azure Germany
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.