A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül
Az egy éves a Samsung Pay tovább terjeszkedik az online fizetések területén, három új piacon is megjelenik, emellett a digitális pénztárca további szolgáltatásait kínálja
A Samsung Electronics bejelentette, hogy három új taggal – Malajziával, Oroszországgal és Thaifölddel – bővült azon országok listája, ahol a felhasználók élvezhetik a Samsung Pay szolgáltatás kényelmét.
Ezzel 2016 végére már 10 országban vált elérhetővé a Samsung mobilfizetési szolgáltatása. A Samsung Pay egyúttal bejelentette globális együttműködését a Mastercarddal, amelynek értelmében 2017 elejétől egyszerűsített online fizetést és gyors ellenőrzést kínálnak a Masterpass digitális fizetési szolgáltatáson keresztül. Jelenleg 33 országban kereskedők százezrei fogadják el a Masterpasst online fizetés platformként.
„A tavaly Dél-Koreában bevezetett szolgáltatásra a piac nagyon pozitívan reagált. Az online fizetések az 1,75 milliárd dollárnyi (2 billió won) feldolgozott tranzakció több mint 25 százalékát tették ki. Ez is bizonyítja, hogy a fogyasztók aktívan keresik a megoldásokat, amelyek gyorsabbá, egyszerűbbé és biztonságossá teszik az online vásárlást” – jelentette ki Thomas Ko, a Samsung Electronics mobilkommunikációs üzletág Samsung Pay részlegének alelnöke és vezérigazgatója. - „A Masterpass-szal való együttműködéssel az Egyesült Államokban, valamint az online fizetések globális elterjesztésével széles rétegek számára fogjuk egyszerűsíteni az online tranzakciós folyamatokat. Megoldásainkkal kiküszöböljük az unalmas online ellenőrzési űrlapok kitöltését, a hosszú jelszavak megjegyzését és a pénztárcában való keresgélést.”
„A Mastercard-nál folyamatosan dolgozunk azon, hogy minden egyes számlánk legalább annyira digitális legyen, mint azok, akik használják” – mondta Garry Lyons, a Mastercard innovációs vezetője. „A Masterpass platformon keresztül elérhetővé tettük a kártyatulajdonosok számára is a Samsung Pay online vásárlás szolgáltatását. Ez fényesen példázza azt a bankokkal, kereskedőkkel és digitális partnereinkkel való közös munkát, amely a minden csatornán és eszközön elérhető, innovatív, vonzó és biztonságos fizetési megoldások kialakítását szorgalmazza, és amellyel új távlatokat nyithatunk meg a kereskedelemben.”
A Samsung Pay zavartalan online fizetési platformot biztosít a fogyasztóknak többek között a következő előnyökkel:
- Gyors ellenőrzés: A hosszú online űrlapok kitöltési folyamata elhagyható. A gyors ellenőrzési megoldással a fogyasztók Mastercard hitel- vagy bankkártyáikat használhatják a Samsung Pay számlájukon mentett szállítási adatokkal együtt az online tranzakciók gyors teljesítéséhez.
- Vásárlás bármely eszközről: A fogyasztók online vásárolhatnak számítógépről, tabletről vagy okostelefonról a kedvenc webhelyükön vagy alkalmazásaikon keresztül.
- Biztonságos tranzakciók: A biztonság elsődleges számunkra. Online fizetéskor a rendszer a hitel- vagy bankkártya tényleges száma helyett egy egyedi, titkosított tokent használ. A felhasználók biztonságos módszerekkel hitelesíthetik tranzakcióikat, ezek közé tartozik a Samsung mobileszközökbe épített ujjlenyomatolvasója.
A Samsung Pay az Egyesült Államokra vonatkozó, új szolgáltatásokat is bejelentett - az alkalmazáson belüli fizetést, a várható árengedményeket és kedvezményeket - nagyot lépve ezzel a valódi digitális pénztárca irányába. A bejelentésre a fizetésekkel és pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó Money 20/20 eseményen került sor.
Hozzáférés a közeli áruházak kedvezményeihez
Novembertől a Samsung Pay felhasználók a Deals szolgáltatás segítségével megkereshetik a közeli áruházak és éttermek árengedményeit és kuponjait, továbbá és azonnal be is válthatják azokat. A Samsung Pay alkalmazás megújult külsejének, a felhasználói élmény, valamint a formatervezés terén történt fejlesztéseknek köszönhetően a felhasználók egyszerűen és gyorsan megkereshetik és beválthatják az azonnali kedvezményeket.
Új alkalmazáson belüli fizetések
Novembertől a felhasználók a Samsung Pay-t is igénybe vehetik, mint fizetési opciót, amikor bizonyos alkalmazásokon belül vásárolnak. Egyszerűen ki kell jelölni a Samsung Pay szolgáltatást az ellenőrzés során, és az alkalmazáson belüli fizetésnél választani kell a már betöltött kártyák közül. Kezdetben csak a Velocity, Raise, Fancy, Hello Vino és Touch of Modern weboldalakon lesz elérhető alkalmazáson belüli fizetéskor a Samsung Pay, de a lista hamarosan bővülni fog.
Partneri kör
A legújabb pénzügyi partnerek, a Capital One és az USAA belépésével a Samsung Pay immár több mint 500 bankot és hitelszövetkezetet támogat, így az Egyesült Államok hitel- és betéti kártyapiacának több mint 85 százalékát fedi le.
A Samsung Pay bemutatása
A Samsung Pay, a Samsung Electronics mobil fizetési szolgáltatása, amely egyszerű, biztonságos és szinte minden olyan helyen elérhető, ahol lehetőség van bankkártyás fizetésre. Az NFC és a Samsung saját fejlesztésű MST technológiájának együttes alkalmazásával a Samsung Pay kereskedelmi helyek millióinál használható fizetési lehetőség ott, ahol már eddig is volt lehetőség bankkártyás fizetésre. A Samsung folyamatosan, stratégiailag bővíti a Samsung Pay partneri körét, hogy nagyobb rugalmasságot, hozzáférést és választékot biztosítson ügyfelei számára, és egyúttal egyszerű és biztonságos fizetési élményt is nyújtson nekik.
A Samsung Pay az Egyesült Államokban jelenleg csak bizonyos Galaxy és hordható okoseszközökön érhető el. Ilyen a Galaxy S7 és S7 edge, az S6 edge+, a Note5, a Gear S2 és jövő hónaptól a Gear S3.
Kapcsolódó cikkek
- 2016-ban is lendületesen terjeszkedik a Samsung Pay
- Ingyen nézhető Rihanna és a Metallica a Mobil Vodafone alkalmazásában
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- Kóstolom: új mobilalkalmazás készült borturistáknak
- Pokemon Go őrület, Instagram és Snapchat átverések a Google Playen
- Az olimpiára érkezik a Samsung Galaxy S7 edge limitált kiadása
- Ezentúl bárki fejleszthet alkalmazást a Samsung Smart TV-khez
- Jegymentesíti a tömegközlekedést a Xerox
- Európába érkezett a Samsung Pay
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.