A Kaspersky Lab bemutatta a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalásról szóló jelentését
A Kaspersky Lab közzétette második vállalati társadalmi felelősségvállalásról szóló jelentését. A jelentés a cég technológiai-, oktatási- és olyan karitatív tevékenységeit vizsgálta, amelyek erősítik a közösséget és jobbá teszik a világot. A riport egyes részeit élettörténetekkel illusztrálták, bemutatva a Kaspersky Lab elkötelezettségét a társadalmi felelősségvállalás felé.
Az elemzés "technológiai" szakasza a kiberbűnözés fejlődését és a Kaspersky Lab által bűnözők ellen kifejlesztett legújabb technológiákat tárgyalja. Bemutatja a vállalat álláspontját a közeljövőben várható kiberbiztonsági csapdákról, valamint az IoT (Internet of Things’ – a ’dolgok (tárgyak) internete’, mellyel a mindennapjainkban használt eszközök, például háztartási gépek, autók, mérőórák, pénztárgépek, telefonok, az interneten keresztül is elérhetőek, és képesek egymással akár önállóan is kommunikálni) gyors fejlődésében rejlő veszélyeit.
A tanulmány kiemeli a Kaspersky Lab oktatási kezdeményezéseit, mint például a „Kaspersky Lab Academy Talent” nevű és a „Kaspersky Cyberheroes” programokat, amelyek diákoknak szóló megmérettetések. Az összegzés részletezi a Kaspersky Lab támogatását, amelyet az Akrotiriben található Athéni Régészeti Társaság kapott. A projekt célja megőrizni egy 20. század közepén talált ősi település maradványait. A European Schoolnet (EUN – 31 európai ország oktatási minisztériumának nemzetközi partnersége) hálózattal közösen számos fontos kezdeményezést indítottak a céggel, amelyek a gyermekek online biztonságát, a szülők iskolázottságát és a hatékony biztonsági megoldások fejlesztését tűzte ki célul.
A vizsgálat "jótékonysági" részében a Kaspersky Lab alkalmazottainak különböző szociális és önkéntes projekteinek inspiráló történetei szerepelnek, úgy mint az oroszországi Udomlya Árvaház gyerekeinek oktatása, az online biztonságra való felhívás az iskolákban, véradás és környezetvédelem. A Kaspersky Lab több non-profit intézményt is támogat, mint például a BRAC Intézetet (a világ legnagyobb fejlesztési szervezete), a cég biztosítja az intézmény szervezeti hálójának és pénzügyi szolgáltatásainak védelmét a „Kaspersky Endpoint Security for Business” programmal.
"Meggyőződésünk, a világ jobbá tehető olyan emberekkel, akik valóban törődnek és képesek a változásra, változtatásra. Ezért ahelyett, hogy statisztikákat mutatnánk be, inkább figyelemfelkeltő történeteket prezentáltunk, hogy minél több embert inspiráljunk általa." – mondta Eugene Kaspersky, a Kaspersky Lab elnök-vezérigazgatója.
Bővebb információt a Kaspersky Lab társadalmi felelősségvállalási kezdeményezéseiről a https://csr.kaspersky.com/en/ oldalon talál.
Kapcsolódó cikkek
- Egy trójai vírus 318.000 Androidos felhasználót ért el a népszerű böngésző biztonsági résein keresztül
- Inercept X, avagy a végpontoknak is lehet golyóálló mellénye
- A független kutató cég a Kaspersky Lab-et választotta a vezető végpontvédelmi megoldások szolgáltatójának
- A titkosított zsarolóvírussal megtámadott felhasználók száma folyamatosan nőtt idén
- Hogyan kémkedhetnek utánad?
- Egyre kifinomultak a DDoS támadások a Kaspersky Lab jelentése szerint
- A ’SaaS’-t egyre több KKV használja a Kaspersky Lab jelentései szerint
- Kaspersky Lab bemutatja az Európában jelen lévő fő csapdákat a kiberbűnözésben
- Forrester: aktuális kínálata alapján a Trend Micro piacvezető a végpontbiztonsági megoldások terén
- A kritikus ipari infrastruktúrák újfajta biztonsága
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.