Utazó alkalmazással bővül a Samsung Gear S3 kínálata
A Samsung és a Lonely Planet célja, hogy az utazók egyszerűen, okoseszközön is hozzáférhessenek a Lonely Planet útikalauzaihoz
A Samsung Electronics partnerségre lépett a Lonely Planettel. Így az utazók új úti célokat fedezhetnek fel útközben is, a Samsung Gear S3 okosóra segítségével.
Az együttműködés keretében a Samsung és a Lonely Planet számos olyan egyedi utazási megoldást hoz létre, amelyek egyesítik a Samsung Gear S3 okosóra innovatív funkcióit a Lonely Planet világhírű utazási tippjeivel és útikönyveivel. A Lonely Planet felhasználja a Samsung Galaxy S7 és Gear 360 termékeit is, hogy magával ragadó tartalmakat hozzon létre kiemelt marketingkampányához, a „Best in Travel”-hez.
„Örömünkre szolgál, hogy a Gear S3 felhasználói számára is elérhetővé tehetjük a Lonely Planet helyi szakértőinek utazási tippjeit és az egyes helyszínekhez kapcsolódó tanácsait” – mondta Hee-Sun Kim, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke. – „Reméljük, hogy a Lonely Planettel közösen olyan inspirációkkal tehetjük színesebbé felhasználóink életét, melyekkel könnyedén felfedezhetik a világot.”
A Lonely Planet Guides alkalmazása a Samsung Gear S3-hoz
A Lonely Planet Samsung Gear S3-hoz készült okosóra-alkalmazása az utazóknak szóló Lonely Planet Guides mobilalkalmazás kiegészítője lesz, mellyel az utazók hozzáférhetnek a Lonely Planet díjnyertes, a világ több mint 50 városára kiterjedő tartalmaihoz. Az alkalmazás a felhasználó tartózkodási helye szerinti fontos látnivalókat felsorolásán túl lehetővé teszi azok könyvjelzővel való ellátását, majd útvonalterv is készíthető az érdekes úti célokhoz.
A Samsung Gear S3 okosóra optimális eszköz utazóknak, mivel IP68 víz- és porálló, valamint katonai szintű tartóssággal rendelkezik, hogy bármilyen környezetben vagy helyzetben megfeleljen. A beépített GPS-, magasságmérő, barométer és sebességmérő alkalmazásokkal felhasználói mindent nyomon követhetnek, a magasságtól és a légnyomástól kezdve egészen a hirtelen időjárás-változásokig, a megtett távolságig vagy a sebességig.
A Lonely Planet csapata négy exkluzív, utazási témájú óralapot is tervezett a Samsung Gear S3-hoz, amelyeket olyan további funkciókkal egészített ki, mint az úti cél részletes adatai, időjárási információk és világóra. Ezek a témák már jelenleg is letölthetők a Samsung Galaxy alkalmazásokban.
A Lonely Planet Samsung Gear S3 Guides alkalmazása már az idei év decemberétől elérhető lesz, a Gear S3 okosóra 2017-ben kerül a magyarországi boltok polcaira.
A Lonely Planet Best in Travel 2017 kampánya
A Lonely Planet a Best in Travel 2017 úti céljaként megválasztott Kanadába küldte speciális videós csapatát, hogy a Gear 360-nal videósorozatot rögzítsenek a márka kiemelt marketingkampányához.
A 360 fokos videók számos úti cél élményeit mutatják be az utazóknak, ezek közé tartozik például a Városi felfedezőutak Vancouverben és az Autózás az Icefield Parkway országúton. A Samsung Gear 360 15 megapixeles képérzékelőkkel rendelkező dupla halszemoptikával felszerelt, így nagy felbontású (3840x1920) 360 fokos videókat, valamint 30 megapixeles állóképeket tud rögzíteni.
„Örömmel jelentjük be, hogy több területen - így az év legnagyobb marketingkampányának, a Best in Travel-nek a megvalósításában is - együttműködünk a Samsunggal, mely ideális partner számunkra a teljesen integrált partnerséghez, amelyet az Ügyfélmegoldások üzletágunk szeretne a felhasználóink számára nyújtani” – mondta Tim Daugherty, a Lonely Planet Ügyfélmegoldások üzletágának alelnöke. – „Fontosnak tartjuk, hogy a Lonely Planet kampányaihoz és vásárlóinkhoz, valamit ügyfeleinkhez illő márkákkal működjünk együtt, így a Lonely Planet tevékenysége egyszerre előnyös az ügyfelek és a vásárlók számára. A Samsung világszínvonalú videó- és fotótechnológiájának összekapcsolása világszerte 40 úti célhoz kapcsolódó vizuális kampányunkkal nagyszerű lehetőség, hogy a Best in Travel igazán magával ragadó élményt nyújtson, arra inspirálva az utazókat, hogy 2017-ben az egész világ felfedezésére induljanak.”
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül
- Hódítanak a viselhető okoseszközök a digitális bennszülöttek körében
- Ha akarod óra, ha akarod jóval több annál
- Itt a Gear S3: bővül a Samsung okoskaróra választéka
- IoT: a harminc körüli nők többet költenének a technológiára, mint a férfiak
- Ezentúl bárki fejleszthet alkalmazást a Samsung Smart TV-khez
- A Samsung bemutatta a Gear Fit2 és a Gear IconX okos kiegészítőket
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban!
- Egy év alatt négyszer több alkalmazás a Gear S2 okosórához
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.