A Fujitsu a DHL-lel közösen forradalmasítja a logisztikai piacot
Stratégiai „co-creation” partnerkapcsolatuk keretében a Fujitsu és a DHL Supply Chain UK közösen dolgoznak a hordható technológiára és a dolgok internetjére (IoT) épülő új szolgáltatások bevezetésén.
A partnerkapcsolattal a Fujitsu továbbfejleszti a DHL-lel a beszerzési szolgáltatások, azon belül az egyenruhák és a védőfelszerelések menedzselt beszerzése terén folytatott sikeres együttműködését. A jövőben iparági és technológiai szakértelmét megosztva, partnerével közösen dolgozik a készenléti szolgálatok működésének biztonságát és hatékonyságát fokozó, innovatív megoldások kialakításán. A Fujitsu és a DHL teljesen új piacok megteremtését is tervezik más iparágakban, pl. a légi közlekedést kiszolgáló logisztika terén.
A logisztikai ágazatban elsőként a DHL megoldása kínál személyre szabott ellátási láncot a készenléti és más egyenruhás szolgálatok számára a Fujitsu e-kereskedelmi platformjának támogatásával. Az innovatív koncepció csökkenti a termékmenedzsment és az ellátásilánc-kezelés költségét, ösztönzi az innovációt, és felhasználóbarát, személyre szabott kiszolgálást biztosít.
A hordható és az IoT-technológia (pl. a Fujitsu UBIQUITOUSWARE) használata révén a készenléti szolgálatok nyomon követhetik a terepen dolgozó munkatársak hogylétét, vezérlőpulton (dashboardon) megjelenítve állapotukat és tartózkodási helyüket. Ily módon gyorsan és pontosan tudnak reagálni a biztonságukat vagy az életüket veszélyeztető helyzetekre, és valós időben tudják követni a fontos védőfelszerzések helyének változását.
„A globális logisztikai piac vezető vállalatként folyamatosan kutatunk az ügyfeleink életminőségét javító innovációk után. A hordható technológia átalakítja a munkavégzést, segít megérteni, mi történik körülöttünk, és korábban elképzelhetetlen valós idejű betekintést nyújt környezetünk folyamataiba. Nagyon örülök, hogy a Fujitsu partnerei lehetünk ezen a területen, és biztos vagyok benne, hogy együtt újra fogjuk írni a piaci működés játékszabályait” – nyilatkozott Paul Richardson, a DHL Supply Chain UKI speciális szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
„A Fujitsunál gyakorlatias, valódi átalakulást eredményező innovációra törekszünk, és pontosan ezt várjuk a DHL-lel létrehozott partnerkapcsolattól is. A DHL iparági szakértelmét a saját tapasztalatainkkal ötvözve hihetetlen dolgokat tudunk kihozni az új technológiákból a logisztikában – például új funkciókat alakíthatunk ki, nagyságrendekkel javíthatjuk a felhasználói élményt, és további költségmegtakarításokhoz juttathatjuk a szervezeteket. A digitális forradalom korában a Fujitsu és a DHL partnerkapcsolata jól illusztrálja, mekkora érték rejlik az innováció és a siker szempontjából a tudás és az ötletek megosztásában, valamint a kreatív közös munkavégzés, a ’co-creation’ folyamatában” – mutatott rá François Fleutiaux, a Fujitsu alelnöke és EMEIA-régióbeli értékesítési vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- 2025-re 100 milliárd digitális kapcsolatot kell felvértezni a támadások ellen
- Fujitsu Fórum 2016
- 25 ezer ember életét menthetik meg évente az önvezető autók
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
- Fujitsu Fórum München 2016
- Nyerő páros: PRIMERGY szerverek Windows Server 2016 operációs rendszerrel
- A Deutsche Telekom egész Európában emeli a városi élet színvonalát
- A Fujitsu IoT-megoldásai a világ élvonalában
- A GEFCO 8 milliárd euró értékű szerződést nyert el a PSA csoport globális ellátási láncának optimalizálására
- A Schneider Electric új megoldásokkal rukkol elő a barcelonai IoT-világkongresszuson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.